Skip to content

מהגר שאנס צעירה נידון ל-7 שנים בעסקת טיעון

אמוט אדוק פרץ לדירה בשכונת התקווה, אנס צעירה וגנב סכיני מטבח ומעט כסף. הוא הודה, הורשע ונשלח לכלא. התביעה לא הצליחה לאתר במהלך המשפט כולו את המתלוננת שניתקה קשר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית המשפט המחוזי גזר הבוקר (ראשון), שבע שנות מאסר על אמוט אדוק, צעיר בן 21, מהגר מסודאן, שהודה והורשע במסגרת עסקת טיעון באונס צעירה, פריצה לדירתה וגניבה מהדירה. הנאנסת נעלמה לאחר שהתלוננה. הצעירשמשפחתו גורשה מישראל, גולל בפני בית המשפט מסכת ייסורים וקשיים שעבר עד שהגיע לישראל דרך מצרים ואת שלוש השנים הקשות בדרום תל אביב, בהן נחשף למצוקה קשה ולפשע מקומי.

מכתב האישום עלה, כי בחודש מאי השנה הוא פרץ בשעת לילה לדירתה של אשה צעירה (27) בשכונת התקווה בתל אביב.  בעודה ישנה הצמיד את ידיה לרצפה ובעל אותה בכוח. כשסיים את מעשיו, גנב מדירתה שלושה סכיני מטבח וסכום כסף קטן. עובדה נוספת שהתבררה במהלך מתן גזר הדין: הצעירה הנאנסת לא יצרה קשר עם התביעה לאחר הגשת התלונה ומאז לא הצליחה התביעה למצוא אותה. הצעיר הודה במעשה, לכן לא נדרשה עדותה הפיזית בבית המשפט. 

המתלוננת ניתקה קשר 0צילום אילוסטרציה: משטרת ישראל)
המתלוננת ניתקה קשר (צילום אילוסטרציה: משטרת ישראל)

עוד עולה מגזר הדין, כי הנאשם נותר בודד בישראל, ללא משפחה או קרובים, ולכן תישלל ממנו הזכות לצאת לחופשה או לקבל הפחתה של שליש מעונשו. "אין לו שום אדם שיבוא לבקרו ואין לו שום אדם שייתן לו קנטינה (אסירים זכאים לקבל לחשבון דואר הפקדות שבועיות כספיות, על מנת שיוכלו לרכוש מוצרי קנטינה א.מ)", ציין  פרקליטו מהסנגוריה הציבורית, ניל סיימון.  

עו"ד קלאודיה בילנקה מפרקליטות תל אביב דרשה מאסר של שמונה שנים לפחות. סנגורו של אומט ביקש להפחית מסך השנים בציינו כי בשל הנסיבות, כל יום במאסר יהיה מבחינת מרשו כאילו כפול. הנאשם הביע צער על מעשיו: "אני מצטער ומתגעגע להורי", אמר אומט לבית המשפט. שופטי בית המשפט, גלעד נוי, אב בית הדין, מאיר יפרח וגיליה רביד, גזרו עליו שבע שנות מאסר וציינו כי היות שהתביעה לא ביקשה קנס כספי או פיצוי לנאנסת, הם נמנעים מלהטיל עליו עונשים אלו.


 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן