Skip to content

הטניסאי ישי עוליאל זכה ב"אורנג' בול"

עתה מתוסף הישראלי לרשימה מפוארת של זוכים שלקחו את התחרות בגילאי 12: אנדי מארי, ג'ימי קונורס, ג'ניפר קפריאטי ומוניקה סלש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ישי עוליאל זכה היום (ראשון) באליפות העולם בטניס עד גיל 12 (אורנג' בול), הנערכת בפלורידה. מדובר בהישג חסר תקדים בקטגורית גיל זאת. שחר פאר אמנם זכתה באורנג' בול לגילאי 14 בשנת 2001, אך עוליאל הוא הראשון שעשה זאת בבנים.

הישג חסר תקדים. ישי עוליאל (מקור: יו טיוב)
הישג חסר תקדים. ישי עוליאל (מקור: יו טיוב)

כעת, מתווסף הישראלי לרשימה מפוארת של זוכים שלקחו את התחרות בגילאי 12: אנדי מארי, ג'ימי קונורס, ג'ניפר קפריאטי ומוניקה סלש. העבודה הקשה של השחקן הצעיר השתלמה לו היום ולאחר תחרות ארוכה, זכה להיות השחקן הטוב ביותר בעולם עד גיל 12.

בסיבוב הראשון עוליאל ניצח 0:6,0:6 את חואן הגאס מהונדורס, והמשיך עם 1:6,0:6 על דני וו מקנדה. לאחר מכן ניצח הישראלי 0:6,1:6 את אנתוני פופירין האוסטרלי ובשמינית הגמר הוא גבר על בריאן שִי מארה"ב עם 4:6,2:6. ברבע הגמר התמודד עוליאל מול ג'נסון ברוקסבי האמריקני וניצח אותו 1:6,2:6.

בחצי הגמר השיג הישראלי ניצחון נוסף על ניקולאס מג'ה מקולומביה. הוא זכה במערכה הראשונה 4:6, הפסיד את השנייה עם 7:4 בשובר השוויון, אך חזר כדי לנצח בשלישית עם 1:6.

במשחק הגמר פגש הישראלי את פטריק סיידוו מהאי ארובה, ניצח אותו 1:6,3:6, רשם היסטוריה עם הישג חסר תקדים, ועוד ידו נטויה.

אסי טוכמאיר, יו"ר איגוד הטניס, אמר: "כל הכבוד להוריו של ישי על החינוך הפנטסטי, התמיכה והרוגע הנפשי שהם נותנים לילד. כמו כן, ברכות חמות לג'אן המאמן שמלווה אות ישי מגיל 5 לכל מקום בעולם וממש חי עם הילד. ברכות גם למועדון רמלה בראשות טירן בוקובזה שדאג וטיפח את ישי, ובכך הוכיחו שגם מהפריפריה אפשר להצמיח אלוף עולם".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן