Skip to content

ממשל זמין במשרד האוצר זכה בפרס החדשנות

בתחרות IT Award של קבוצת אנשים ומחשבים. הפרס ניתן על פיתוח מערכת Pin-point, המאפשרת זיהוי ויירוט במהירות ובהצלחה תקיפות סייבר. כמו כן פיתחה היחידה את אפליקציית התשלומים הממשלתית, המאפשרת לבצע תשלומים מקוונים למשרדי הממשלה ולרשויותיה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יחידת ממשל זמין באגף התקשוב הממשלתי במשרד האוצר זכתה בפרס בתחרות IT Award לשנת 2012. הפרס ניתן ליחידה בעקבות פיתוח מערכת Pin-point, המספקת מידע תמציתי ומדויק בזמן אמת ומאפשרת זיהוי ויירוט במהירות ובהצלחה של תקיפות סייבר. המערכת פותחה על ידי צוות אבטחת מידע בממשל זמין.

כמו כן, זכתה יחידת ממשל זמין בפרס נוסף על פיתוח אפליקציית התשלומים הממשלתית, המאפשרת לאזרחים לבצע תשלומים מקוונים למשרדי הממשלה ולרשויותיה בצורה נוחה וממגוון טלפונים סלולריים. אפליקציה זו זמינה (קטגוריית (Productivity עבור מכשירי iPhone, iPad, סמארטפונים וטאבלטים מבוססי אנדרואיד, וניתנת להורדה מחנויות האפליקציות App Store של אפל ו-Google Play של גוגל. גרסה מותאמת ל- Windows 8 ול- Windows 8 Phone נמצאת בשלבי פיתוח ותעלה בקרוב.

תחרות מצטייני המחשוב IT Award היא מייזם של קבוצת אנשים ומחשבים, שהחל ב-2003. מטרת התחרות לעודד מצויינות בתעשיית ההי-טק, לאתר את המצטיינים בתעשייה ולהעניק להם אותות והוקרה על מקוריות, תרומה לחדשנות ועל הובלת תהליכים.

"התקשוב הממשלתי מוביל סטנדרטים חדשניים במשרדי הממשלה לפיתוח עצמאי או באמצעות ממשל זמין בכדי לפתח מערכות ושירותים מתקדמים לטובת האזרחים והעסקים. הפעילות בתחום הסלולר מהווה ערוץ חשוב בהנגשת השירותים בצורה המצופה בעידן הטכנולוגי המתקדם. השירותים ניתנים באופן מאובטח על מנת להגן הן על פרטיות האזרחים והן על המידע הממשלתי". אומרת הממונה על התקשוב הממשלתי במשרד האוצר, כרמלה אבנר.

מיליוני תקיפות סייבר

"בשנת 2013 תתמקד פעילותו של מערך ממשל זמין בכלים להתמודדות בזירת הלוחמה במרחב הסייבר, המערכה במרחב זה תופסת מקום מרכזי, והממשלה רואה חשיבות עליונה בפיתוחים בנושאי אבטחת מידע. ממשל זמין, כגוף שמאגד את אתרי האינטרנט של הממשלה, ראה צורך קריטי במערכת הגנה שתדע להתמודד בהצלחה עם מיליוני תקיפות סייבר מכל רחבי העולם בזמן קצר ובצורה יעילה. מערכת ייחודית זו שימשה למעשה ככיפת הברזל הקיברנטית לאתרי הממשלה, בתקופת מבצע עמוד ענן", מוסיף מנהל ממשל זמין, אופיר בן אבי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן