Skip to content

"בובה של מדינה": האחות החורגת של "ארץ נהדרת"

הסדרה החדשה "בובה של מדינה" (רביעי, ערוץ 10) היא חיקוי לא ממש מוצלח של האחות הגדולה "ארץ נהדרת". מה עם קצת מקוריות ונועזות?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
ביבי וליברמן עושים מאת זה. צילום מהמסך

הרכב מנצח לא מחליפים. בערוץ הספורט היתה תוכנית מצליחה בשם "בובה של לילה", שמשום מה ירדה מהמסך. יוצרי התוכנית לקחו את הפורמט שעסק בעולם הספורט, והתאימו אותו לעולם הפוליטי.

אבל מה שעובד בספורט, לא בהכרח עובד בפוליטיקה. במקום להתאמץ ולגלות קצת מקוריות ונועזות, חזרו יוצרי "בובה של לילה" על אותם שטיקים וטריקים. התוצאה: "בובה של מדינה" היא תוכנית סאטירית פושרת, לא נושכת ולא ממש מצחיקה, אבל בהחלט סבירה בתור תוכנית ראשונה. בואו נגיד, שמדובר בפיילוט.

כמו באחות הגדולה, "ארץ נהדרת", גם כאן אנחנו חוזרים לאותן דמויות שחוקות – ביבי, ליברמן, שלי ופרץ ובפיהן הטקסטים המוכרים. חלקן בובות, חלקן חיקויים מוצלחים יותר או פחות של אלי יצפאן ושלישיית "מה קשור". הבובה ירון לונדון לוקחת חלק בהגשה. וגם ליהי גרינר (הבובה) מראיינת את המחזאי יהושע סובול (האמיתי). למה זה מגיע לנו?

ליוצרי "ארץ נהדרת" אין, בשלב זה, מה לחשוש, למרות שהקאמבק שלהם השבוע לא הצליח להרשים. ל"בובה של מדינה" יש כישרון, אבל עוד הרבה עבודה. אני ממליץ לא לפחד ולהעיז יותר. לערוץ 10 אין כבר מה להפסיד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן