Skip to content

חברת מטרופולין תפעיל את התחנה הציבורית בנגב

תפעיל 200 אוטובוסים עירוניים ובינעירוניים, רובם חדישים. האוטובוסים יפעלו בקווים שבין באר שבע לתל אביב ובקווים האזוריים בבאר שבע, דימונה, ערד, ירוחם וכפרי הבדואים באזור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מטרופולין זכתה במכרז להפעלת התחנה הציבורית בנגב ותתגבר משמעותית את הקווים באזור
החברה תפעיל 200 אוטובוסים, רובם חדישים. האוטובוסים יפעלו בקווים שבין באר שבע לתל אביב ובקווים האזוריים בבאר שבע, דימונה, ערד, ירוחם והכפרים הבדואים באזור.

למכרז ניגשו 6 חברות שעברו את שלב המיון המוקדם (PQ): חברת מטרופולין, חברת קווים, חברת
סופרבוס, חברת אפיקים, חברת נתיב אקספרס, חברת תנופה הכוללת את מאיה טורס, מוני סיטון, ויורנטה

חברת מטרופולין זכתה אתמול במכרז של משרד התחבורה להפעלת קווי התחבורה הציבורית
בנגב, במסגרת הרפורמה שמנהיג משרד התחבורה בתחבורה הציבורית. קווי התחבורה הציבורית בנגב מופעלים כיום על ידי חברות מטרופולין ואגד תעבורה.

מסגרת אשכול

במסגרת אשכול קווי הנגב תפעיל חברת מטרופולין את הקווים העירוניים בערד וכן קווים עירוניים חדשים לתל שבע וחורה. כמו כן תפעיל החברה את הקווים הבינעירוניים מבאר שבע לתל אביב,
ראשון לציון ורחובות וכן קווים מבאר שבע לערד, אשדוד ולישובים הבדואים באזור העיר באר שבע.
במסגרת המכרז החדש תגדל תדירות הנסיעה בקווי האשכול בצורה משמעותית. כמו כן ישופר הקשר בין מוקדי פעילות מרכזיים ברחבי האשכול, כגון תחנות רכבת ומרכזי הקניות. מטרופולין תחל בהפעלה הדרגתית של הקווים בעוד כמה חודשים.

על פי המכרז יידרש הזכיין להשקיע בשיפור המידע לציבור בתחנות, כולל מידע בזמן אמת (Bus Next) על המועד הצפוי של הגעת האוטובוס לתחנה. כמו כן, נדרשת החברה להציב יותר 180 עמדות טעינה לכרטיס חכם, ברחבי האשכול. בנוסף, תשקיע מטרופולין בשיפורים נוספים, כגון מידע בתוך האוטובוס, שיפור הנגישות לאנשים עם מוגבלויות ועוד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן