Skip to content

אל על משעה קוד שייר עם אירוסוויט

נוסעים המחזיקים כרטיסי טיסה באל על עם טיסות קוד שייר של אירוסוויט שבוטלו – יועברו לטיסות אל על. אוקראין אינטרנשיונל מגבירה את טיסותיה לישראל ותכבד כרטיסי טיסה שהונפקו על ידי אירוסוויט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בעקבות ביטול הטיסות בין אוקראינה לבין ישראל שהפעילה חברת אירוסוויט, סוכם כי החל מתאריך 15 ינואר 2013 יושעה הסכם הקוד שייר (code share) בין אל על לבין אירוסוויט. כך מסרה חברת אל על בהודעה ששלחה לסוכני הנסיעות.

עוד נמסר בהודעה, כי נוסעים אשר מחזיקים כרטיסי טיסה באל על עם טיסות קוד שייר של
אירוסוויט שבוטלו – יועברו לטיסות אל על ושאל על תכבד כרטיסי טיסה של חברת אירוסוויט במסגרת הסכם הקוד שייר על טיסות המופעלות על ידי אל על.

כמו כן הודיעה אל על לסוכנים, כי היא תמשיך "במאמצים ליצירת מוצרים נוספים שיאפשרו ללקוחותינו המשותפים הגעה נוחה ליעדי המשך ונעדכנכם בכל התפתחות בהקדם".

ב-18 בדצמבר השנה, שלח יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, יוסי פתאל, מכתב בהול ליו"ר ראשות התעופה האזרחית, גיורא רום, שבו כתב, כי לסוכני הנסיעות בישראל ידוע שהחברה האוקראינית תחדל לפעול בחודשים הקרובים. "כבר עתה ברור כי יהיו לקוחות שרכשו כרטיסי טיסה מראש למועדים בהם החברה לא תפעל בישראל, וקיים חשש כבד לביטחון כספי הנוסעים", הדגיש פתאל במכתבו.

ב-23 בדצמבר השנה גילו ישראלים רבים שטסו למזרח הרחוק ולניו-יורק באמצעות אירוסוויט, כי טיסותיהם בוטלו. חלקם נאלצו להוציא מכיסם כספים נוספים על מנת לרכוש כרטיסי טיסה בחברות אחרות, כדי לשוב לארץ.

בינתיים מסרה החל חברת התעופה האוקראינית, אוקראין אינטרנשיונל, כי החל מינואר 2013 היא תפעיל 4 טיסות יומיות בין תל אביב לקייב. עוד מסרה אוקראין אינטרנשיונל, כי בהתאם להסכם האינטרליין בין שתי חברות התעופה האוקראיניות, היא תכבד את כל כרטיסי הטיסה, שהונפקו על ידי אירוסוויט.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן