Skip to content

אולמרט: "יש לי אמון במופז. נתניהו לא ראוי"

"אם יש מישהו שהוכיח כבר שהוא יודע לנצח את הפחד ברחובות ולהעניק ביטחון ותקווה לאזרחי ישראל הרי זהו מופז – רמטכ"ל חומת מגן והאיש שמיגר את האינתיפאדה השנייה", אמר ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, בכינוס של קדימה. "כשזה יחלחל בתודעה של הציבור אנו נגיע להצלחה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"מעולם לא עזבתי את קדימה ולא עלה בדעתי לעזוב את 'קדימה'. המסר של 'קדימה', שתוקפו לא פג, הוא חשוב וגורלי ביותר למדינת ישראל. יש לי אמון עצום בדרך שמפלגת 'קדימה מייצגת ובעומד בראשה". כך אמר הערב ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, בכינוס של קדימה, במלון כפר המכביה, שבו השתתפו גם יו"ר קדימה שאול מופז, חברי הכנסת של קדימה וכעשרים ראשי רשויות ומועצות מטעם קדימה.

אולמרט: "נתניהו לא ראוי". ( צילום: דנה הורנשטיין)
אולמרט: "נתניהו לא ראוי". ( צילום: דנה הורנשטיין)

יו"ר קדימה שאול מופז אמר בפתח הישיבה: "אני נחוש להשפיע על עתידם של אזרחי ישראל. קדימה תשפיע בכנסת הבאה. איננו יכולים לעצום עיניים ולומר שאיננו רואים את המהלך המתהווה לנגד עינינו, המוביל למדינה דו לאומית. קדימה תמשיך להיאבק על מה שהיא מאמינה ותמשיך להשפיע על עתידה של ישראל."

אולמרט התייחס לנושא המדיני ואמר: "מדינת ישראל עומדת בפני מדרון אדיר לגבי אופייה ועיצובה. במידה והזרמים והכוחות ייכנסו לממשלה הבאה נמצא את עצמינו עומדים בפינה נטולי אמצעים". הוא פנה לנוכחים בחדר הישיבה: אני מרגיש כאן הרבה יותר נכון ואמיתי ולא מצועצע. למרות שאני אוהב את שרית חדד, אין קשר בין השיר 'אתה תותח' לבין האדם שאליו היא שרה אותו. אנחנו שמים על השולחן סדר יום אמיתי וזה ההבדל בינינו לבין האחרים. כך קדימה נהגה ב-2006 וכך קדימה נוהגת היום".

 בהתייחסו לראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אולמרט: "מדובר באדם שאינו יכול לקבל אף החלטה ולא ראוי להיות ראש ממשלה. אנו זקוקים לאנשים אמיתיים אחרי הבחירות. אנשים כמו מופז ונבחרת קדימה ולא כמו נשף המסכות המלאכותי שמנסים לייצר לקראת הבחירות במפלגות אחרות".

אולמרט התייחס גם למצב הכלכלי ולבור בתקציב המדינה: "לממשלה לא היה אומץ להביא את תקציב  2013 להכרעה לפני הבחירות. מפלגת העבודה מבקשת להוסיף מיליארדים, האם מישהו מהם טרח להצביע על מקור מימון. זו חלטורה פופוליסטית והחלטה שאין בה שום אמון והיא מצביעה על חוסר ניסיון".

בהתייחסו למפלגת התנועה של ציפי לבני: "אני שומע ש'התקווה תנצח את הפחד'. זו אכן סיסמה יפה, ואני לא נגד סיסמאות. אבל מה התוכן המעשי מאחורי זה? אם יש מישהו שהוכיח כבר שהוא יודע לנצח את הפחד ברחובות ולהעניק ביטחון ותקווה לאזרחי ישראל הרי זהו מופז – רמטכ"ל חומת מגן והאיש שמיגר את האינתיפאדה השנייה. שאול מופז הוכיח שהוא היחידי שיכול להסיר את הפחד בביטחון וכשזה יחלחל בתודעה של הציבור אנו נגיע להצלחה."

 "דרושה נוכחות של מישהו שמילה שלו זו מילה" המשיך אולמרט: "שהתחייבות שלו היא התחייבות. שיש בו יציבות, אמינות וגילוי אחריות ואני אומר לכם אני מכיר את כולם, ורק לאדם אחד יש את הביוגרפיה והיכולת שיש למופז. אתם יודעים מי עומד במספר 30 בליכוד? או 15 בעבודה? או 10 אצל ציפי לבני? אנ יודע מי עומד בראש קדימה – אדם שמביא תועלת גדולה למדינה לכן הרגשתי חובה להתייצב לצידו."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן