Skip to content

בוחר מביא חבר

את המסר לקמפיין העידוד להצביע בבחירות משלימה אפליקציית פייסבוק, אשר באמצעות גרפיקה מתקדמת מאפשרת לכל משתמשי הרשתות החברתיות להזמין ארבעה חברים ולוודא כי מגיעים להצביע. מובילי הקמפיין הם הנשיא פרס ואייל קיציס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נשיא המדינה, שמעון פרס, ויו"ר ועדת הבחירות המרכזית, שופט העליון אליקים רובינשטיין, יקיימו ביום ראשון אירוע מיוחד לעידוד ההצבעה בבחירות לכנסת. באירוע שיתקיים בבית הנשיא, יקראו השניים לכל אזרחי ישראל לממש את זכותם הדמוקרטית ולצאת להצביע.

באירוע, יושק קמפיין רשתות חברתיות חדש "בוחר מביא חבר", הכולל קליפ ואפליקציית פייסבוק ייחודית שהופקו במיוחד לכבוד מסע ההסברה. לשם קידום ההצבעה התבצע שיתוף פעולה יוצא דופן בין נשיא המדינה לשחקן אייל קיציס, שנרתם בהתנדבות לקדם את הסוגיה החשובה של עידוד ההצבעה במדינת ישראל. בקליפ, יוצאים נשיא המדינה ואייל קיציס בקריאה אישית לאזרחי ישראל מרחבי הקשת הפוליטית לצאת להצביע ואין זה משנה מהי עמדתם הפוליטית.

"ההצבעה היא החובה האזרחית החשובה ביותר, היא זו שתשפיע על עתיד כל אחת ואחד מכם", אומר הנשיא פרס בקליפ. להפקת הקמפיין היו שותפים ירון שילון, במאי מערכוני החוץ של ארץ נהדרת, והתסריטאית שרי אלפי, שכתבה גם לתכנית "מצב האומה".

את המסר ״בוחר מביא חבר" משלימה אפליקציית פייסבוק, אשר באמצעות גרפיקה מתקדמת מאפשרת לכל משתמשי הרשתות החברתיות להזמין ארבעה חברים ולוודא כי מגיעים להצביע ביום הבחירות. מטרת האפליקציה להניע את הבוחרים לממש את זכותם הדמוקרטית, אך גם ליצור מחויבות בקרב הגולשים להזמין חברים נוספים לצאת ולהצביע.

מהבחירות האחרונות בישראל מתעוררת מגמה מדאיגה, לפיה 35% מהאזרחים אינם ממששים את זכותם הדמוקרטית ואינם משתתפים בבחירות. נתון זה מעורר דאגה ונשיא המדינה קיבל החלטה לפעול בצורה אקטיבית ולקרוא לאזרחים לצאת ולהצביע. קהל המשתמשים ברשתות החברתיות מאופיין בחתך גילאים צעיר, וביניהם צעירים וחיילים אשר זו הפעם הראשונה בה מצביעים לכנסת, ולכן הקמפיין פונה בעיקר אל קהל זה.

בפתיחת האירוע, יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט אליקים רובינשטיין יישא נאום בו יתייחס לחשיבות ההצבעה בבחירות לכנסת. באירוע ישתתפו גם תלמידי י"ב מרחבי ירושלים אשר יממשו השנה לראשונה את זכות הבחירה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן