Skip to content

הרב שטיינמן: לא הוריתי להקים את מפלגת כוח להשפיע

הרב שלום כהן נפגש אמש עם הרב שטיינמן ושאל אותו בשיחה בארבע עיניים האם הורה או הביע תמיכה בהקמת המפלגה של הרב אמנון יצחק. מתברר כי פוסק הדור הליטאי ביקש לפרסם בשמו כי הוא לא הורה מעולם להקימה ובוודאי שאינו תומך בה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
כיצד ינהג אם יורו לו לפעול כמפלגה. הרב אמנון יצחק
ואם יורו לו להפסיק את פעילות המפלגה? הרב אמנון יצחק

הקרבות בין מפלגתו של הרב אמנון יצחק "כוח להשפיע", לבין ש"ס עולים מדרגה נוספת: אחרי ששורה של רבנים בולטים בציבור החרדי-ספרדי חתמו על מסמך נגד המפלגה החדשה, מתברר כי כלל לא בטוחה גם האותנטיות של הברכה שנתן, לכאורה, פוסק הדור מהצד הליטאי, הרב אהרון לייב שטיינמן, להקמת המפלגה.

ראש ישיבת "פורת יוסף" וחבר מועצת חכמי התורה, הרב שלום כהן, נפגש אמש עם הרב שטיינמן ושאל אותו בשיחה בארבע עיניים על הפרסומים לפיהם הורה, או הביע תמיכה בהקמת מפלגת "כוח להשפיע".

שטיינמן (צילום: ויקימדיה)
מעולם לא התייעצו איתו מטעם המפלגה. הרב אהרון לייב שטיינמן (צילום: ויקימדיה)

הרב כהן סיפר כי הרב שטיינמן השיב לו שמעולם לא התייעצו איתו מטעם המפלגה, וגם הרב אמנון יצחק לא שאל אותו או התייעץ עמו לפני שהקים את מפלגתו. הרב כהן אמר, כי פוסק הדור הליטאי ביקש לפרסם בשמו כי הוא לא הורה מעולם להקים את המפלגה, ובוודאי שאינו תומך בה.

בראיונות שנערכו עימו בעבר, חזר הרב אמנון יצחק על תמיכתו של הרב שטיינמן בהקמת המפלגה, אך סירב לענות לשאלה כיצד ינהג אם יורה לו הרב להפסיק את פעילות המפלגה.

1 Comment

  1. איל
    6 בינואר 2013 @ 10:57

    מספיק לליטאים הפילוג הפנימי בתוכם, וודאי שאין להם עניין בפילוג בעדות המזרח.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן