Skip to content

בנט מצהיר: נהיה המפלגה השנייה בגודלה בכנסת

במפלגה שואבים עידוד מהסקרים המנבאים 17 מנדטים, אבל חוששים משאננות ביום הבחירות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההתחזקות של מפלגת הבית היהודי בסקרים בשבוע האחרון מביאה את יו"ר המפלגה, נפתלי בנט, לסמן יעד גבוה בהרבה ממה שדמיינו אנשי המפלגה בחלומותיהם הוורודים ביותר.

באירוע בראשון לציון הצהיר בנט כי "בעקבות הסקרים מהימים האחרונים, היעד שלנו הוא להיות המפלגה השנייה בגודלה בכנסת אחרי הבחירות".

"המטרה היא שהמפלגה תהיה השותפה הבכירה לממשלה לאומית יציבה עם נתניהו ולא ממשלת שמאל ניידת שתיפול די מהר", טען בנט בפני השומעים.

"השותפה הבכירה לממשלה לאומית". בנט
"השותפה הבכירה לממשלה לאומית". בנט

במערכת הפוליטית מעריכים, כי הקמפיין ההתקפי של הליכוד כלפי בנט ומפלגתו דווקא מחזק את הבית היהודי, שכן המפלגה מצויה בשיח הציבורי. בסקרים שפורסמו השבוע רשמה המפלגה הישג שיא של 17 מנדטים, אך בבית היהודי דווקא מודאגים מנתונים אלה וחוששים כי מדובר בשיא שממנו אפשר רק לרדת בשלושת השבועות שנותרו עד ליום הבוחר.

גורם במפלגה אמר למגפון, כי "דווקא בימים אלה אסור להיות שאננים, ואנו מגבירים את הפעילות כדי לשמור על כוחנו בקרב הציבור". הגורם ציין גם כי השאיפה הריאלית של המפלגה היא להיות השלישית בגודלה, וטען כי דווקא הצהרות כמו של בנט יכולות לגרום להיחלשות בקלפי.

1 Comment

  1. גיא
    5 בינואר 2013 @ 13:56

    מפלגת אור – להפרדת מוסדות הדת מהמדינה.

    שואפת למדינה נאורה ודמוקרטית, אשר תתנהל על פי עקרונות השוויון, ההומניזם, כבוד האדם וחירותו, סובלנות, ופלורליזם;
    ביטול התמיכה הציבורית במערכות החינוך המגזריות הקיימות (כ-70% מתלמידי ישראל לא מתחנכים במערכת החינוך הממלכתי כללי), ויצירת מערכת חינוך שוויונית לכלל אזרחי המדינה, אשר תקנה ערכים הומניים ודמוקרטיים, ותחנך לתבונה, יצירתיות, פתיחות, אהבת האדם, השכלה ומדע;
    עמוד הפייסבוק:
    http://www.facebook.com/Or.party
    מצע המפלגה:
    http://www.orr.org.il/index.php?option=com_content&view=article&id=1

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן