Skip to content

נתניהו יוצא לביקור בהולנד

יקיים שיחות מדיניות עם ראשי המדינה ויעניק במהלך הביקור ספר תנ"ך כאות הוקרה, לחסיד האומות העולם ההולנדי, פרופ' ואן הולסט. מאת צבי זינגר ראש הממשלה בנימין נתניהו ייצא מחר לביקור עבודה בהולנד, באמסטרדם ובהאג.  במהלך הביקור ייפגש ראש הממשלה עם מלכת הולנד ביאטריקס, עם ראש הממשלה רוטה, ועם סגן ראש הממשלה, שר ההגנה, שר החוץ, […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יקיים שיחות מדיניות עם ראשי המדינה ויעניק במהלך הביקור ספר תנ"ך כאות הוקרה, לחסיד האומות העולם ההולנדי, פרופ' ואן הולסט.

מאת צבי זינגר

ראש הממשלה בנימין נתניהו ייצא מחר לביקור עבודה בהולנד, באמסטרדם ובהאג.

 במהלך הביקור ייפגש ראש הממשלה עם מלכת הולנד ביאטריקס, עם ראש הממשלה רוטה, ועם סגן ראש הממשלה, שר ההגנה, שר החוץ, יו"ר בית הנבחרים, יו"ר הסנאט וחברי ועדת החוץ והביטחון של הפרלמנט. בשיחות המדיניות יעלה לדיון המצב במזרח התיכון ובעיקר הנושא האיראני.

כמו כן, יבקר בבית הכנסת הפורטוגזי באמסטרדם, שנבנה בשנת 1675 על ידי מגורשי ספרד ופורטוגל, ונשמר באדיקות במשך 337 שנים. ראש הממשלה יעניק במהלך הביקור ספר תנ"ך כאות הוקרה, לחסיד האומות העולם ההולנדי, פרופ' ואן הולסט.

מטרת הביקור היא לחזק את יחסי ישראל-הולנד ולקדם את שיתוף הפעולה בין המדינות בתחומים שונים. על הפרק, הקמת מועצה לשיתוף פעולה בין ממשלתי, שמפגש ראשון שלה יתקיים כבר בחודשים הקרובים. מטרת המועצה לקדם את שיתוף הפעולה ביחסי החוץ והביטחון ולהגביר את שיתוף הפעולה הכלכלי, בדגש על המגזר הפרטי, חילופי סטודנטים, פיתוח אגרו-טכנולוגיות, איכות סביבה, מחקר ופיתוח ותיירות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן