Skip to content

לימה, פרו : ראלי דאקר יצא לדרך

183 אופנוענים, 38 טרקטורונים, 153 מכוניות ו – 75 משאיות הוזנקו ביום הראשון של ראלי דאקר בו רק 13 ק"מ של תחרות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הראלי שנחשב לקשה בעולם הוזנק היום בפרק פרמה שבלימה, פרו כאשר המתחרים נוסעים ברחובות הבירה בפרואנית מרחק של 250 ק"מ מנהלתיים שבסיומם 13 ק"מ תחרותיים בלבד. השנה יהיו 6 מתחרים יותר מאשר בשנה שעברה.

מתוך 196 האופנועים שנרשמו והגיעו לתחרות יצאו לדרך רק 183 אופנוענים, וביניהם המועמד המעניין לניצחון, סיריל דפרה, מס' 1 שימצא מתחרה חזק חדש מולו בלעדי היריב הותיק שפרש בגלל פציעה קודמת, מארק קומה.

מרק קומה 2010 ( צילום ויקיפדיה )

בגזרת המכוניות נשרו בלימה 9 מתחרים שכבר בנסיעות הנסיון באזור לימה, נאלצו לפרוש. המתמודד שיקח את מרב תשומת הלב יהיה כמובן נאסר אל עטיה, עם מס' 300 כאשר מולו יתמודדו יריבים ותיקים כמו ג'ניל דה וויליה, והאלוף של אשתקד, סטפן פטרהנסל עם מס' 302. מס' 304, ברנרד טן בריק פרש מסיבות אישיות ולא יתמודד בראלי השנה.

הראשון שיצא לדרך היום היה רוכב אופנוע "ימהה" מס' 195, סיזר זומרן הצ'ילאני. ימהה מתחרה עם 48 אופנועים ו – 21 טרקטורונים שינסו לזכות בתואר הנכסף עם הכלי היפני.

מסלול הקטע הראשון ( מקור אתר ראלי דאקר )

מרקוס פטרונלי הארגנטינאי, עם מס' 250 על הטרקטורון שלו הוזנק אחרון מבין הטרקטורונים, והפעם לבד ללא אחיו אלחנדרו שנאלץ לוותר השנה על ההתמודדות וקרוב לודאי הזכיה, מסיבות אישיות מקצועיות, ובכך פינה לאחיו את הדרך להתמודדות על התואר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן