Skip to content

נתניהו בג'ינס חגג עם צעירי הליכוד ביתנו בנמל ת"א

"אני שמח לראות למעלה מאלף צעירים שבאו מכל הארץ", אמר נתניהו למאות הצעירים שבאו לחגוג אתו. הוא קרא למעריציו לשכנע הורים, חברים וידידים, להצביע מח"ל, "כדי נוכל להפגש למסיבת ניצחון ב 23 לחודש"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מאות צעירים חברי הליכוד – ישראל ביתנו השתתפו הערב במסיבת הצעירים שהתקיימה ברידינג 3 בנמל תל אביב. למרות הגשם בחוץ האווירה בפנים הייתה חמה. באירוע, שאורגן ע"י מטה הצעירים, השתתפו ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שרים וחברי כנסת מהליכוד-ישראל ביתנו.

כבר בשעה 1800 החלו להתכנס מאות רבות של פעילי הליכוד, צעירים ומבוגרים, על מנת לראות מקרוב את נתניהו ואת בכירי המפלגה. לאחר סינון קפדני ביותר ובידוק בסגנון שדה התעופה, נכנסנו לאולם רידינג 3 בתל אביב. שם חיכתה מסיבה לתפארת. במוסיקה סוחפת ואורות מסנוורים פיזזו הפעילים על הרחבה והתכנסו סביב סביב בהמתנה דרוכה והתרגשות כבושה.

"לא כל יום ראש הממשלה יכול לעלות על ג'ינס ולבוא לבלות בנמל תל אביב". נתניהו במסיבה בנמל ת"א. (צילום: יוסי זמיר)
"לא כל יום ראש הממשלה יכול לעלות על ג'ינס ולבוא לבלות בנמל תל אביב". נתניהו בנמל ת"א (צילום: יוסי זמיר)

בשעה 2000 החל לעבור רחש בקהל, אנשי האבטחה העלו רמת כוננות וכולם ציפו לו "הוא תכף מגיע". ברגע שנתניהו נכנס לאולם ועלה על הבמה, לצלילי השיר "מי שמאמין לא מפחד", הקהל נסחף אחריו בפרץ של הערצה. על הבמה נכחו סילבן שלום, גדעון סער, לימור ליבנת, אופיר אקוניס, מירי רגב, גילה גמליאל ועוד. רק ציפי חוטובלי הגיעה באיחור ולמרות תחנוניה נותרה בחוץ, בגלל פרוטוקול האבטחה הקפדני.

במהלך האירוע אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "לא כל יום ראש הממשלה יכול לעלות על ג'ינס ולבוא לבלות בנמל תל אביב. אני שמח לראות למעלה מאלף צעירים שבאו מכל הארץ. הם מבינים מה שרבים מבינים, שמול איחוד השמאל צריך ליכוד ביתנו גדול מאוד. זו הדרך היחידה להבטיח שממשלת הליכוד תמשיך להנהיג את המדינה. כל הצבעה אחרת מאפשרת אולי עליית ממשלת השמאל. אם רוצים לשמור על המדינה, אם רוצים לפתח את המדינה. צריך להצביע מח"ל".

נתניהו קרא לקהל מעריציו לשכנע הורים, חברים וידידים על מנת שביום הבחירות יצביעו מח"ל, במטרה לנצח ב-22 לחודש "ולהפגש למסיבת ניצחון ב 23 לחודש". כאשר נתניהו פנה לקהל ואמר כי גם לו יש שני בנים בקהל, קראו לו חזרה כי כולם בניו. בין הפעילים היתה הרגשת שמחה, התלהבות והבטחה. השרים פיזזו על הבמה, חלקם פנו ולחצו ידיים ובוגי יעלון הסתובב בקהל. כנראה שהוא הרגיש בטוח בניצחון.

אחד השירים שליוו את נתניהו על הבמה היה "כשבגרוש היה חור". אני מקווה שזה לא רמז לבאות.

נתניהו היה די.ג'י לערב אחד. האם תיקלט לעצמו ניצחון ?  ימים יגידו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן