Skip to content

ילדי בי"ס יסודי מציגים בפסטיבל רובוטיקה בנתיבות

כ-120 תלמידי כיתות א'-ג' משדרות, מירושלים ומנתיבות יציגו מחר (רביעי, 18.1) רובוטים שבנו מתחום בטיחות המזון, בפסטיבל הרובוטיקה של ארגון FIRST ישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

השנה נושא הפסטיבל הוא בטיחות מזון. התלמידים יבחנו דרכים לשפר את איכות המזון, באמצעות שימוש באבני לגו ובהרבה חשיבה יצירתית

מערכת מגפון-חינוך

תחרות Jr.FLL בארה"ב

כ-120 תלמידי כיתות א'-ג' משדרות, מירושלים ומנתיבות יציגו מחר (רביעי, 18.1) רובוטים שבנו מתחום בטיחות המזון, בפסטיבל הרובוטיקה של ארגון FIRST ישראל. האירוע נערך במסגרת פסטיבל Junior FIRST Lego League לילדים בני שש עד תשע.

תוכנית Jr.FLL חושפת את התלמידים הצעירים מאוד בפני עולם המדע והטכנולוגיה. התוכנית מציגה בפני התלמידים אתגר מחיי היום יום, לפתרון באמצעות חקירה וחשיבה יצירתית, ובהנחיית מדריכים עובדים התלמידים עם חלקי LEGO ועם חלקים נעים, מתוך מטרה לגבש ולהציג פתרון לאתגר.

התלמידים הצעירים יבנו וחלקם יתכנתו מודל מחלקי לגו

לגו זה לא רק משחק - Jr.FLL ארה"ב

השנה נושא הפסטיבל הוא בטיחות מזון. קבוצות Jr.FLL יחקרו ויבחנו דרכים לשפר את איכות המזון שלנו. באתגר ™Snack Attack יחשפו יותר מ- 12,000 ילדים בני שש עד תשע מחמש מדינות לנושאים הקשורים לבטיחות ולהיגיינת המזון שאנחנו אוכלים וינסו לפתח שיטות שונות לאכסונו על מנת לשמור על בריאותנו.

במהלך הפסטיבל התלמידים הצעירים יבנו וחלקם יתכנתו מודל מחלקי לגו. ובשלב השני, שמתבסס יותר על דינמיקה קבוצתית ועל עבודת צוות, יהיה עליהם להכין פוסטר שמציג את הקבוצה ואת המכשיר שבנו.

התוכנית, שהחלה לפעול בשנה שעברה ביוזמת מפקד חיל האוויר לשעבר, אביהו בן נון, מצרפת את ישראל למועדון מצומצם של מדינות באירופה ובארה"ב, שבהן לומדים תלמידי יסודי שיעורי רובוטיקה.

ישראל היא המדינה החמישית בעולם שהחליטה להצטרף לתוכנית, לאחר ארה"ב, קנדה, בלגיה והולנד. FIRST ישראל הוא ארגון ללא מטרות רווח, שהוקם על ידי דין קיימן בארה"ב, במטרה לעודד צעירים להיות מעורבים ופעילים יותר בתחומי המדע והטכנולוגיה.

  • הפסטיבל ייערך בבית מרדכי, מרכז לחינוך מדעי טכנולוגי שבנתיבות, בין השעות 11:30-14:30. 

1 Comment

  1. נועה כהן-אורלוב
    19 בינואר 2012 @ 13:02

    בפסטיבל שהתקיים אתמול השתתפו ילדים מנתיבות ומבאר-שבע.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן