Skip to content

אל על מוסיפה טיסות ללונדון

לקראת עונת האביב תוסיף החברה ארבע טיסות שבועיות לנמל התעופה לוטון, ולקראת עונת הקיץ תוסיף עוד חמש טיסות שבועיות ללוטון. מחיר הטיסה ללוטון כולל כרטיס נסיעה ברכבת. מחודש אפריל, חלק מהטיסות יהיו במטוסי 747 משודרגים עם מחלקת תיירים פלוס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במסגרת היערכותה לקראת עונת האביב, החליטה אל על להוסיף החל מחודש מרץ השנה ארבע טיסות יומיות לנמל לוטון, ובמסגרת היערכותה לעונת הקיץ, תוסיף החל מחודש יולי השנה, עוד חמש טיסות לנמל תעופה זה.

כיום מפעילה אל על 13 טיסות שבועיות בקווים ללונדון – שתי טיסות יומיות להית'רו – טיסת בוקר וטיסת ערב  טיסת בוקר ביום ששי – ושתי טיסות ללוטון, היוצאות בשעות הבוקר בימים שני ושישי לרווחת הנוסעים העסקיים.

החל ממרץ 2013 תפעיל אל על 17 טיסות ללונדון – 11 טיסות להיתרו, בוקר וערב בימים ראשון עד חמישי וטיסת בוקר ביום ששי, ועוד שש טיסות בשבוע ללוטון מדי יום בשעה 7:30 (יום ו' בשעה 5:30).

החל מחודש אפריל טיסות לוטון יופעלו בחלקן גם במטוסי 767 משודרגים עם מחלקת תיירים פלוס.

בחודש יולי 2013 תוסיף אל על עוד חמש טיסות שבועיות ללוטון ובסך הכל יופעלו בעונת הקיץ של אל על מדי שבוע 22 טיסות ללונדון, מהן 11 טיסות ללוטון.

לרגל השקת לוח הטיסות החדש, מציעה אל על מחיר מיוחד ללוטון החל מ-529 דולר במחלקת תיירים והחל מ-1,279 דולר במחלקת עסקים – כולל כרטיס נסיעה ברכבת למרכז לונדון, הנמשכת 25 דקות.

לוח טיסות אטרקטיבי

"לונדון מהווה יעד עיקרי לנוסעי אל על בכל מחלקות השירות ומהווה יעד תיירותי אטרקטיבי ביותר בכל ימות השנה ויעד עסקי המושך אליו אלפי אנשי עסקים ישראלים מדי חודש. הוספת שש טיסות שבועיות ללוטון, הופכת את לונדון ליעד נגיש יותר עבור הנוסע הישראלי. היצע התדירויות הרחב, מאפשר לאל על להציע לנוסעיה העסקיים ולנופשים את לוח הטיסות האטרקטיבי ביותר ליעד זה", מסביר דוד מימון, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על.

 

במסגרת הרחבת שיתוף הפעולה בין אל על לנמל התעופה לוטון, יוקצה מסלול מהיר לבידוק ביטחוני של כבודת היד בעת היציאה ומסלול בדיקת דרכונים מהיר בעת הכניסה. בנוסף, נוסעי מחלקת עסקים וחברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על הזכאים לשירותי טרקלין, יתארחו בטרקלין החדש והמרווח בנמל.

גידול טיסות מתמשך

גידול הטיסות ללונדון מתבצע בהמשך לגידול של 25% בהיצע הטיסות לגרמניה בעונת החורף הנוכחית, לעומת חורף אשתקד. בלוח הטיסות לגרמניה, מסוף אוקטובר ועד סוף חודש מרץ, תבצע החברה 20 טיסות בשבוע מנתב"ג לכמה יעדים בגרמניה: תשע טיסות לפרנקפורט (במקום חמש אשתקד); חמש טיסות למינכן ושש טיסות לברלין, כולל טיסות ערב נוספות בימי רביעי.

החברה הגדילה גם את מספר טיסותיה הישירות השבועיות למזרח הרחוק, לאפריקה ולצפון אמריקה ולכמה מדינות באירופה כמו 21 טיסות בשבוע לבנגקוק, לבייג'ין, להונג קונג, למומבאי וליוהנסבורג, לעומת 21 טיסות בשבוע בחורף אשתקד; 23 טיסות בשבוע לניו יורק, ללוס אנג'לס ולטורונטו, לעומת 21 טיסות בשבוע בחורף אשתקד; ו-168 טיסות בשבוע לאירופה, לעומת 157 בחורף שנה עברה.

החברה מפעילה 17 טיסות בשבוע לניו יורק, 18 טיסות בשבוע לפאריס, שש טיסות בשבוע לבנגקוק, 13 טיסות ללונדון, 12 טיסות למוסקבה, ו-17 טיסות בשבוע לאילת.

יודעת לשחק במגרש התחרותיות

אל מוכיחה בהגדלת תדירויות טיסותיה, שהיא יודעת לשחק במגרש התחרותיות. הדוגמה הבולטת ביותר היא שבאין אפשרות להגדיל את מספר הסלוטים בהית'רו בלונדון, היא מגדילה את הטיסות לנמל לוטון, כפי שעושות הרבה חברות תעופה. התקווה היא שאל על תדע התמודד עם מצבי משבר, לא באמצעות הורדת מחירים לא מתוכננת, שתגרום לשחיקת מוצר הפרימיום שלה, אלא תעביר מטוסים לסאן דור, שאותה תהפוך לחברת Low Cost שלה. באמצעותה היא תוכל למכור מוצרים בזול דרך מותג ההנחות שלה, מבלי לשחוק את המותג של חברת האם – אל על.

1 Comment

  1. אסף
    7 בינואר 2013 @ 13:29

    לוטון הוא הרביעי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן