Skip to content

מתחם סינימה סיטי יוקם בנתניה

יוקם במתחם המסחרי רוגובין פדרמן, הנמצא בסמוך לאצטדיון הכדורגל החדש בנתניה. היקף ההשקעה כ-80 מיליון שקל. המתחם יכלול קומפלקס עם 10 בתי קולנוע "חכמים", מתוכם 2 אולמות VIP ואולם תיאטרון ומופעים שיכלול 1,500 מקומות ומגוון מסעדות, בתי קפה וחנויות מסחר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רשת מתחמי סינמה סיטי הודיע היום על הקמת סינמה סיטי בנתניה, בהיקף השקעה של כ-80 מיליון שקל, במתחם המסחרי רוגובין פדרמן, הנמצא בסמוך לאצטדיון הכדורגל החדש בנתניה וליד אזור התעשייה והמסחר הדרומי. זאת לאחר שהודיעה לאחרונה, כי צפויים להיפתח מרכזים חדשים בערים ירושלים, כפר סבא, חדרה ובאר שבע.

איור של מתחם סינמה סיטי החדש (איור: יח"צ)
איור של מתחם סינמה סיטי החדש (איור: יח"צ)

הקומפלקס החדש של הסינמה סיטי בנתניה, יבנה כשלב נוסף ואחרון, במתחם המסחרי, המשתרע על פני כ-12 אלף מ"ר, של רוגובין-פדרמן, שהושק בשנת 2012. במסגרת השלב הנוסף, יתווספו כ-4,000 מ"ר עבור שטחי מסחר מסעדות, בתי קפה וחנויות מסחר וקומה נוספת בשטח של 4,000 מ"ר נוספים עבור בתי הקולנוע.

בהתאם לקונספט מרכזי הבידור של "סינמה סיטי", המתחם יכלול קומפלקס עם 10 בתי קולנוע "חכמים", מתוכם 2 אולמות VIP ואולם תיאטרון ומופעים שיכלול 1,500 מקומות ומגוון מסעדות ובתי קפה לצד חנויות מסחר. לנוחיות הבאים במקום יש מגרש חנייה, הכולל כ-1,000 מקומות חניה.

סטנדרטים חדשים בתרבות הבילוי

"סינמה סיטי הינה מותג מוביל ומוכר המזוהה עם תרבות הבילוי והפנאי בישראל. מתחמי הסינמה סיטי מהווים מוקד עלייה לרגל ואני צופה, כי המתחם החדש יהווה מוקד משיכה לתושבי העיר והסביבה ויתרום באופן משמעותי להרחבת פעילות הבילוי והפנאי בעיר. סינמה סיטי הציבה סטנדרטים חדשים בתרבות הבילוי בארץ ובעולם בזכות שילוב בין טכנולוגיות מתקדמות ועיצוב מרהיב. היינו הראשונים שהטמיעו קונספט בידור חדשני המשלב בין בידור ובילוי אולטימטיבי, מה שהחזיר בגדול את הצופים אל בתי הקולנוע, והפך את חווית הצפייה בקולנוע לחוויה רב גונית ולבילוי אולטימטיבי", מסביר לאון אדרי מבעלי הסינמה סיטי.

"מתחמי הבילוי של הסינמה סיטי הוכיחו את עצמם כמוצלחים ואהובים ביותר על ידי הקהל הישראלי ואנחנו גאים להיות חלק ממיזם זה. אנו צופים כי המתחם החדש ימשוך אליו אלפי אנשים מידי שבוע, בין השאר בזכות המיקום האסטרטגי ודרכי הגישה הנוחות – ישנה גישה ישירה לפרוייקט ממחלף גשר השלום למקום", מציין קובי רוגובין הבעלים של חברת הנדל"ן רוגובין ומתחם רוגובין-פדרמן.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן