Skip to content

2013 – שנה לא קלה

שנה סוערת צפויה לנו, על פי תחזיותיה של האסטרולוגית הוותיקה, פנינה כץ. זה יתחיל עם הבחירות ויימשך עד הקיץ, אז רואים מגמת שינוי בקואליציה, או במבנה השלטוני. יש סיכויים לאינתיפאדה ולהקצנה אצל שני הצדדים, אבל גם תקווה לפיתרון. המצב הכלכלי לא יהיה פשוט ויושפע מהמתרחש באירופה ובארה"ב, ואילו מזג האוויר בכל העולם ימשיך להשתגע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

זאת שנה של שינויים הפורצים דרך הבחירות בינואר ומתעצבים עד סוף מרץ. העם רוצה בשינוי והוא יגיד את דברו בבחירות. המגמה השולטת היא של שינויים והפתעות, ויהיו קשיים גדולים בדרך להרכבת הממשלה. בחסות נסיגת מרקורי, שמתחילה כבר ב-22 בפברואר ותימשך עד אמצע מרץ, יחולו אינספור שינויים וסטיות חדות בהרכבים, עד שיצליחו להקים ממשלה. אך לא יינתנו לה אפילו מאה ימי חסד, שכן כבר מסוף מרץ, בין ה-21.3 ועד ה-20 באפריל, מסתמנת החמרה במצב הביטחוני וקיימת סכנה למלחמה. ייתכן כי יהיו אלה אירועי אינתיפאדה שייכנסו להילוך גבוה ומסוכן יותר, ובאופן כללי ניכר כי הקיצוניות תרים ראש ביתר שאת.

בכל מקרה תהיה תסיסה גוברת בשטחים ויש סכנה לאירועים המאיימים על ישראל, ייתכן אף מכיוון עזה. מהומות ייתכנו גם מצד המתנחלים, הפלסטינים והחוגים הקיצוניים בישראל.

מאי-יוני-יולי הם חודשים עם עיסוק נרחב בנושאי כלכלה ומקומות עבודה, כשהמגמות הקשות באירופה ובארה"ב ישפיעו גם על ישראל. ייתכן כי הולך ומתממש איום פירוק השוק האירופאי המשותף ואולי גם קיצו של מטבע היורו, עם כל ההשלכות המשתמעות מכך על ישראל ועל כל העולם. ארה"ב מצויה באחת מתקופות המיתון הכבדות יותר, כך שכלכלית גם ישראל תושפע מכך. למרות המצב תגבר המגמה לנסות ולהגדיל כאן את מספר מקומות העבודה, ויהיה ניסיון לטפל בבעיית הקרקעות בישראל והפשרתם על מנת להוזיל את מחירי הדירות.

מדינת ישראל ביום הבחירות
מדינת ישראל ביום הבחירות

קיץ חם בכל מובן

תקופה מאתגרת במיוחד תהיה בחודשים יולי-אוגוסט-ספטמבר. בחודשי הקיץ ישראל עשויה להיכנס להילוך גבוה בכל הנוגע למשא ומתן עם הפלסטינים וללחץ גובר כדי להגיע לפתרונות. התהליכים הללו יתחילו לשפר את תדמיתה של ישראל בעולם. אבל כל זה יקרה רק אחרי שיהיו שוב שינויים בהרכב הממשלה. ייתכן כי מפלגה אחת תפרוש ואחרת תיכנס, יהיו שינויים פרסונאליים מרכזיים ומהותיים, ייתכן שאף יהיו ניסיונות להקים ממשלת אחדות לאומית.

בחודש יולי מסתמנות שוב סכנות ביטחוניות הולכות וגוברות עם נטייה לאלימות קיצונית עד כדי סכנת מלחמה. התקופה הרגישה לאפשרות לאיום בטחוני מתחילה מהשבוע האחרון של יולי ובמהלך אוגוסט. אז גם ייתכנו מאבקים ושינויים בצמרת השלטון (או ויכוחים על המשך הדרך), שיגיעו לשיאים בספטמבר 2013, חודש שמסמל את הדיכוטומיה בין הקיצוניים בארץ תוך כדי צורך להתמודד עם איומי מלחמה חוזרים.

זאת שנה סוערת במיוחד כי הכוחות בשטח מקצינים עמדות ויהיו מוכנים להילחם עליהם עד חורמה. מחד זאת תהיה שנה שתעורר תקווה לפתרון עם אויבינו, אך כל מהלך ילווה בהתנגדויות וברצון להרוס או לקלקל. כלכלית זאת תהיה שנה עם צורך להסתפק בפחות. השפעות כלכליות עולמיות יתנו את אותותיהם גם בישראל, ולאור המצב אף נידרש ליתר צניעות.

באוקטובר-נובמבר יגיע עוד גל קיצוני בכל מה שקשור למזג האוויר. אוראנוס בטלה אחראי על ההתחממות, פלוטו בגדי אחראי על הריאקציה של הטבע, כמו המסת הקרחונים, וביחד עם נפטון הם אחראים על הצונאמי והשיטפונות המגיעים בעקבותיהם. יחסי עימות אלה משפיעים על המשך עליית הטמפרטורות של הים והתגברות השיטפונות ותופעות הטבע היותר קטסטרופליות.

אירועי מזג אוויר קיצוניים יאפיינו את העולם וישפיעו כמובן גם על ישראל בתופעות קיצוניות יותר של קור וחום.

פנינה כץ, אסטרולוגית קרוב ל-40 שנה. בעבר כתבה מדור אסטרולוגי ב"את" והשתתפה בתוכניות רדיו וטלוויזיה רבות. http://www.pninastro.com

2 Comments

  1. גד תמרי
    11 בינואר 2013 @ 14:59

    פנינה… הניתוח האסטרולוגי מעניין. אבל, למען האמת, גם הייתי כותב משהו דומה בהסתמכות על הידיעות בתקשורת. אם יש לך משהו מדוייק שלא ניתן להוציא מהחדשות המסתובבות באוויר, תני אותו, ואם דייקת – אצדיע לך!

    • פנינה כץ
      11 בינואר 2013 @ 17:13

      גד
      הבחירות יהיו שונות מהסקרים. הן מנבאות הפתעות, כך שזה לא מה שהסקרים אומרים. הסקרים והעיתונות
      נחרצים לגבי התוצאות.
      אתה מוזמן לקרוא תחזיות שכבר קרו ועדיין בתהליך כמו :
      http://www.pninastro.com/413/
      או זאת שנכתבה בשיא הפופולריותשל האיש
      http://www.pninastro.com/399/
      מה זה חשוב אלה שלא רוצים להאמין ביכולת האסטרולוגיה לחזות
      יעדיפו לזכור רק את מה שלא קרה, לא ככה?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן