Skip to content

מנויי מעריב יקבלו מוסף כלכלי שיופק על ידי גלובס

עקב בצד אגודל משלים רוכש העיתון מעריב, שלמה בן צבי, את מדיניותו. לאחר שפיטר את עיתונאי מוסף הכלכלה של מעריב, זכה להכשר של הממונה על ההגבלים העסקיים שאישר חלוקת מוסף כלכלי מיוחד של גלובס למנויי מעריב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 מהלך הסינרגיה בין העיתונים, נלווה להחלטת שיתוף פעולה הכורכת בתוכה גם את העיתון השני בבעלות בן צבי, מקור ראשון. ההחלטה על שיתוף פעולה בין העיתונים מעריב ומקור ראשון לבין גלובס, תכלול הדפסה ופרסום של תכנים חדשותיים בתחומי העסקים והכלכלה.

ליצור החדש יקראו "גלובס על הבוקר"

בהחלטתה, העניקה רשות ההגבלים העסקיים פטור לחוק ההגבלים העסקיים ולשיתוף הפעולה בין העיתונים מקור ראשון, מעריב והעיתון גלובס. הממונה על ההגבלים, פרופ' דיויד גילה אינו מוצא בשיתוף פעולה זה, במהלכו נסגר מוסף הכלכלה של מעריב, מושם פגיעה בחוק ההגבלים: "ההסדר מושא החלטה זו אינו מגביל את התחרות בחלק ניכר של שוק המושפע מן ההסדר ואני סבור כי עיקרו אינו בהפחתת התחרות או במניעתה וכי אין בו משום כבילה שאינה נחוצה למימושו".

 על פי ההסכם, גלובס יפיק עבור מעריב ומקור ראשון מוסף יומי בתחום העסקים והכלכלה אשר יצורף למהדורה היומית של עיתון מעריב וייקרא "גלובס על הבוקר". המוסף הכלכלי יצורף גם למוסף השבוע של העיתונים מעריב ומקור ראשון. גלובס תספק תוכן כלכלי ועסקי שיפורסם גם באתר האינטרנט של מעריב NRG.
כתבי גלובס יכתבו את המוסף המיוחד שיעסוק בכל הנושאים הכלכליים שעל סדר היום: חדשות כלליות, אנרגיה ותשתיות, רכב, חדשות כלכליות מהעולם, נדל"ן, שיווק ופרסום ושוק ההון.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן