Skip to content

סקר: רוב המתלבטים – בין הליכוד ביתנו, העבודה ויש עתיד

עפ"י הסקר נשמר רוב לגוש הימין-חרדים והפעם הוא עומד על 66 מנדטים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 הליכוד יציב למדי, בגבולות 33-35 מנדטים; התנועה של לבני במצב של שפל, בפעם השנייה החודש; ש"ס מתאוששת אולי משפל של 8-9 מנדטים שהייתה בו לאחרונה; ייתכן שהמומנטום של בנט נבלם: היום, בשפל יחסי של 'רק' 15 מנדטים – לעומת שיא של 17-18 מנדטים אליו הגיע בשבועיים האחרונים.

אלו הן חלק מהמגמות של סקר חדש שמפרסמת היום חברת "גיאוקרטוגרפיה", בהנהלת פרופ' אבי דגני. הסקר בוצע כחלק מסדרת סיקרי מעקב שוטפים, ולא עבור לקוח כל שהוא. המדגם: ארצי מיצג בקרב 600 מרואיינים, גילאי 18+ יהודים וערבים. טווח השגיאה הסטטיסטית בנסיבות מדגם זה: 4.2% +  ברמת מובהקות של 95%.

עוד עולות מן הסקר המגמות הבאות: 'העבודה', בתמיכה פחותה מתמיד של המגזר הערבי, בהופעה לא יציבה בין 15-17 מנדטים, היום בין 16-17; מר"צ מתנדנדת בין 4-6 מנדטים, אולי בתלות מסויימת במצב 'העבודה'; לפיד עם "יש עתיד" ב'רגע טוב' – אולי מתחזק, אחרי ירידה מסוימת לאחרונה; עלה ירוק מתמידה כנראה בחציית אחוז החסימה, ועומדת על שלושה מנדטים; עוצמה לישראל' ירדה אל מתחת לאחוז החסימה; עם שלם, של הרב חיים אמסלם, מתחזקת בהדרגה, אולם טרם חוצה את אחוז החסימה; קדימה עושה עבודה טובה במגזר הערבי והתמיכה בה גוברת, אולם היא עדיין אינה מקבלת יותר מ-1%.

עוד עולה מהסקר כי אחוז המתלבטים הוא כ-22%. רוב המתלבטים נחלקים בנטייתם בין הצבעה עבור "הליכוד ביתנו", "העבודה" ויש עתיד.

ואלה התוצאות המלאות של הסקר:



    
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן