Skip to content

שני פלסטינים נלכדו במנהרת הברחה שהתמוטטה בגשם

כוחות הצלה בעזה פנו לכוחות הביטחון בבקשת לעזור בחילוצם. כוחות הביטחון המצריים מוסרים כי הסופה העזה הציפה מנהרות רבות וחלק מהן התמוטטו. על פי נתונים שנמסרו מגורמים רשמיים בעזה, 150 איש חולצו מבתיהם שהוצפו במהלך ימי הסופה ו-24 בני אדם נפצעו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני פלסטינים נלכדו אתמול (שישי) בשעות אחר הצהריים בתוך מנהרת הברחה בין רפיח המצרית לעזה, שהתמוטטה עקב הגשם הסוחף באזור. כך נמסר ממקורות מצריים. לדברי המצרים הגיעה אליהם קריאת עזרה מצד כוחות ההגנה האזרחיים של עזה. עדיין לא ידוע מה עלה בגורל הלכודים. מוחמד אל מהאדי, דובר כוחות ההגנה האזרחיים בעזה, אישר את הדברים לסוכנות מען ואמר כי המנהרה הוצפה במים ואז התמוטטה על האנשים שהיו בה. 

לדברי הסוכנות, כוחות הביטחון המצריים אישרו ביום חמישי השבוע כי מנהרות הברחה רבות בין מצרים לעזה, הוצפו במהלך שלושת ימי הגשם הכבד ומנהרות רבות אחרות התמוטטו. מהאדי הוסיף, כי מוקדם יותר, בשישי בבוקר, הספיקו כוחות הצלה האזרחים לחלץ שלושה אנשים נוספים ממנהרות הברחה שהתמוטטו. הם חולצו בחיים וטופלו. לדבריו, שירותי ההצלה והחירום בעזה עובדים מסביב לשעון עקב הסופה שפקדה את האזור.

על פי נתונים שנמסרו מגורמים רשמיים בעזה, 150 איש חולצו מבתיהם שהוצפו במהלך ימי הסופה, 54 רכבים חולצו מתוך רחובות מוצפים. 42 עצים נפלו ופונו מקומות שונים על מנת למנוע הפרעה בתנועה, ו-25 סירות דייג שעגנו בים הסוער, חולצו לאחר שהתמלאו במים ושקעו. כמו כן נמסר, כי 24 בני אדם נפצעו בנסיבות שונות במהלך שלושת ימי הסופה ופונו לבית חולים.  

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן