Skip to content

הרב עובדיה יוסף הובהל הבוקר לבית חולים

הבוקר חש הרב ברע והובהל לבית החולים בירושלים. הרב בהכרה מלאה ומצבו יציב. הוא יאושפז להמשך השגחה וטיפול
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הרב עובדיה יוסף, מנהיגה הרוחני של ש"ס, פונה הבוקר (שבת) לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים אחרי שחש ברע והתמוטט. בשעה זו הוא עובר סדרת בדיקות. לפי שעה לא ידועות הנסיבות שגרמו לכך. הבוקר סמוך לשעה 9:00 הוזעקה לביתו ניידת טיפול נמרץ של מד"א והוא פונה לחדר המיון. 

לאחר בדיקה ראשונית נמסר מבית החולים הדסה כי הוא נמצא בהכרה מלאה ונושם בכוחות עצמו. הרב עובדיה יאושפז בהדסה להמשך השגחה וטיפול.

הרב עובדיה יוסף
הרב עובדיה יוסף (מתוך דרשה באתר "יביע אומר")

הרב עובדיה בן ה-92 פונה במהלך השנים האחרונות מספר פעמים לבית חולים. ב-1996 עבר צנתור בלבו כחלק  מתעוקת לב ממנה סבל.

יוסף, אב ל-11 ילדים, נולד בשנת 1920 בבגדד ועלה לישראל עם משפחתו כשהיה בן ארבע. בגיל  20 הוא הוסמך לדיינות ורבנות ובשנת 1947 עבר למצרים שם כיהן כאב בית הדין הרבני בקהיר. לאחר שובו ארצה כיהן בדיין בבית הדין הרבני ובשנת 1965 עבר לכהן כדיין בבית הדין הרבני הגדול. ב-1973 נבחר עובדיה לכהן כרב הספרדי הראשי של מדינת ישראל. ב-84 נבחר לעמוד בראש מועצת חכמי התורה בהנהגת תנועת ש"ס שהתמודדה לראשונה בבחירות לכנסת.

נשיא המדינה שמעון פרס שוחח עם צאת השבת עם הרב משה יוסף, בנו ויד ימינו של הרב עובדיה יוסף. הנשיא התעניין בשלומו של הרב והביע תקוותו כי יחזור לביתו במהרה ויזכה לבריאות שלמה ואריכות ימים. הנשיא הדגיש כי הרב עובדיה יוסף תמיד התפלל לשלום עם ישראל, והיום עם ישראל מתפלל להחלמתו ושלומו.

הרב משה יוסף הודה לנשיא על ברכתו, ועדכן כי הרב מרגיש בטוב וכי בעצת הרופאים ישאר בינתיים בבית החולים להשגחה.

הנשיא חיזק את ידי המשפחה וביקש מבנו של הרב להעביר באופן אישי את ברכתו לרב עובדיה.

1 Comment

  1. איכא דאמרי
    12 בינואר 2013 @ 23:28

    רפואה שלימה עד מאה ועשרים

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן