Skip to content

דרעי לנתניהו: הצהר שש"ס תהיה בקואליציה הבאה

בליכוד-ביתנו הגיבו: "הציבור צריך לזכור את חבירתו של דרעי לשמאל בזמן הסכמי אוסלו, ולכן מי שיצביע ש״ס עלול למצוא אותה בקואליציה עם השמאל"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אריה דרעי, מראשי ש"ס ומי שמנהל את מטה הבחירות של המפלגה, קורא לראש הממשלה להודיע כי יכניס את ש"ס לממשלה הבאה או שיצהיר כי הוא מתכוון לצרף אליו לקואליציה את מפלגות המרכז-שמאל.

בתכנית פגוש את העיתונות, בערוץ 2, אמר דרעי כי ש"ס כבר מודיעה בכל הזדמנות כי תמליץ על נתניהו לראשות הממשלה ועל כן על נתניהו לשוחח עימו ולדבר על הנושא. הוא טען כי אם נתניהו לא יפעל, יהיה ברור כי הוא "מעדיף ממשלה עם המרכז-שמאל ולא עם השותפים הטבעיים שלו".

דרעי (צילום: ויקימדיה)
הליכוד-ביתנו,בשבילי הוא סכנה לחלשים ולזהות היהודית. דרעי (צילום: ויקימדיה)

דרעי לא נמנע, עם זאת, מלהשמיע ביקורת על הליכוד-ביתנו: "אני תוקף את הליכוד-ביתנו, בשבילי הוא סכנה לחלשים ולזהות היהודית. בנושאים החברתיים אני רוצה לשמור על נתניהו ולהיות לידו. לא יכול להיות שהוא לא קורא לי ומצד שני ממשיך להתקיף", טען דרעי. הוא גם טען כי מפלגתו שלחה לנתניהו מכתב ובו דרישה להבהרה לגבי נושא הנישואין האזרחיים, אך לא זכתה לתשובה.

בליכוד-ביתנו אמרו בתגובה, כי "הציבור צריך לזכור את חבירתו של דרעי לשמאל, בזמן הסכמי אוסלו, ולכן מי שיצביע ש״ס עלול למצוא אותה בקואליציה עם השמאל. רק הצבעה לליכוד מחזקת את נתניהו. מוזר שאחרי התנצלותו על האשמות הגזעניות כלפי ציבור העולים מחבר העמים, דרעי ממשיך לגבות את התשדיר הגזעני והפוגעני של ש"ס".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן