Skip to content

ש"ס מחריפה את ההתבטאויות נגד נתניהו דווקא היום

בש"ס טענו היום, כי ההחמרה במצבו של המנהיג הרוחני באה עקב לחצים רבים שהיו עליו באחרונה, בשל המתחרים הרבים שקמו למפלגה, וכן סוגיית גיוס בני הישיבות שטורדת את מנוחתו של הרב כבר תקופה ארוכה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בש"ס מחריפים דווקא היום את ההתבטאויות כנגד הליכוד והעומד בראשו – ראש הממשלה בנימין נתניהו. במקביל לשובו של המנהיג הרוחני של התנועה, הרב עובדיה יוסף לביתו לאחר שעבר אירוע מוחי קל, הוציאו שלושת ראשי המפלגה הודעה ובה טענו כי מפלגת השלטון כבר סגרה דיל עם מפלגות "התנועה" ו"יש עתיד".

"התחמקויות הליכוד ביתנו ממתן תשובות ברורות לבוחריהם אודות הקואליציה העתידית פירושן ממשלת ליכוד-לפיד, כמו זו שקמה ב-2003 ללא ש"ס, והביאה גזירות כלכליות קשות ופגיעה במסורת", לשון הודעת השלישייה, ששבה והדגישה כי תמליץ על נתניהו כמועמדה להרכיב את הממשלה הבאה.

התבטאויות חריפות דווקא היום (צילום: אתר ש"ס)
ניסיון לתרגם את המצב לתמיכה ציבורית? שלישיית ש"ס (צילום: אתר ש"ס)

בש"ס טענו היום, כי ההחמרה במצבו של המנהיג הרוחני באה בשל לחצים רבים שהיו עליו באחרונה, בשל המתחרים הרבים שקמו למפלגה, וכן סוגיית גיוס בני הישיבות שטורדת את מנוחתו של הרב כבר תקופה ארוכה.

גורמים במפלגה אף הודיעו, כי במקום תשדירי תעמולה תשדר ש"ס הערב סרטון על חייו של הרב עובדיה יוסף. במערכת הפוליטית מעריכים כי מדובר בניסיון לנסות ולתרגם את המצב לתמיכה ציבורית.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן