Skip to content

מגדל סוגרת את איחוד ישיר ומעבירה התיק לסוכניה

תעביר את תיק הביטוחים הקיים לסוכני "מגדל" ואליהו" • עובדי "איחוד ישיר" יתמקדו במתן תמיכה עסקית ושיווקית במערכי ההפצה של החברה וסוכניה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חודשיים לאחר השתלטותו על החברה, מיישם שלמה אליהו את אמונתו בחברת סוכנים, וסוגר את פעילות המכירה הישירה של "מגדל" – שבוצעה בסוכנות "איחוד ישיר". במקביל תעביר "מגדל" את תיק הביטוחים הקיים לסוכני הקבוצה – סוכני "מגדל" ו"אליהו".

הסוף של החמש
הסוף של החמש

ההודעה על כך נמסרה אתמול (יום ד'), על-ידי הבעלים, שלמה אליהו, והמנכ"ל, יונל כהן, בכנס שקיימה הקבוצה לסוכניה. מדובר באחד המהלכים הראשונים והדרמטיים של אליהו מאז שרכש את הקבוצה. ב"מגדל" מדגישים כי לקוחות "איחוד ישיר" ייהנו מעתה משירות אישי של סוכן ביטוח.

כהן הודיע ליותר מ-1,500 סוכני "מגדל" ו"אליהו" שהשתתפו ב כנס, כי החברה תקצה עשרות מיליוני שקלים לצורך שילובם של כ-150 סוכנים צעירים במשרדי הסוכנים הפרטיים שעובדים עם "מגדל", במטרה להזרים לסוכנויות הללו "דם חדש", ולהבטיח כי לקוחות אותן סוכנויות יזכו במלוא ההגנה הביטוחית שהם זקוקים לה ובמיוחד בתחום הבריאות. "הלקוח הוא המלך החדש ואנו חייבים להגביר את ההיכרות שלנו איתו ועם הצרכים שלו ושל בני משפחתו ולוודא כי עם ישראל לא יהיה בתת ביטוח", אמר כהן.

כהן הדגיש, כי לאחר קליטת תיק הביטוח האלמנטארי של "אליהו" בקבוצת "מגדל", והצטרפותם של סוכני "אליהו", יש בכוח ההפצה של "מגדל" לתת מענה גם ללקוחות "איחוד ישיר". כהן הוסיף: "אני בטוח שסוכני הקבוצה יידעו להעריך את הצעד המשמעותי שבו אנחנו נוקטים היום ולהגביר עוד יותר את היקף פעילותם באמצעות הקבוצה".

המשנה למנכ"ל "מגדל" אריק יוגב, המנהל את חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה בקבוצה, הדגיש כי עובדי "איחוד ישיר" יתמקדו מעתה במתן תמיכה עסקית ושיווקית במערכי ההפצה של החברה וסוכניה וישדרגו בכך את רמת הזמינות והשירות ללקוחות הקבוצה.

עוד ביקשו להבהיר ב"מגדל" כי לא חל כל שינוי במחיר הפוליסה והלקוחות לא יצטרכו להוסיף תשלום כלשהו.

[related-posts title="כתבות נוספות מפוליסה"]

הרמז של שלמה אליהו בכנס "אלמנטר 2012"

רמז לצעד בו נקטה אתמול "מגדל" ניתן בכנס "אלמנטר 2012" שהתקיים באילת בנובמבר 2012 – בהרצאה שנשא אליהו בפני משתתפי הכנס. אליהו אמר אז, כי חברת ביטוח אינה יכולה לעבוד ללא סוכנים: "לפני ארבע שנים עמדתי כאן לפניכם וקראתי למנהלי חברות הביטוח הגדולות לא להילחם בסוכנים ולא לפגוע בהם על ידי הפעלת מחלקות למכירה ישירה של ביטוח. לכם הסוכנים קראתי לא לעבוד עם החברות האלה. עכשיו אני שולט בחברה כזו… אבל אני מבטיח לכם שהחברה תעבוד עם סוכנים כי זה השילוב הטוב ביותר", אמר אליהו.

"לא יכולתם למצוא לעצמכם נציג טוב יותר משלמה אליהו השולט בחברת ביטוח גדולה כדי לשמור על האינטרסים שלכם כסוכני ביטוח", אמר בכנס באילת והוסיף: "אבל אני מבקש מכם פעמיים 100 ימי חסד: 100 ראשונים כדי ללמוד מה קניתי ועוד 100 ימי חסד כדי לראות מה צריך לשנות בחברה כדי לשמור על כבודו של סוכן הביטוח ומבלי שהדבר יעשה רע לחברה". אליהו, אם כן, הקדים את לוח הזמנים שהציב לעצמו – ובתוך כחודשיים מאז אותה הרצאה החליט על הצעד הדרמטי של סגירת "איחוד ישיר".

הידיעה פורסמה בעיתון "פוליסה" – עיתון הביטוח, הפנסיה והפיננסים ב-17 בינואר 2013
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן