Skip to content

לבני: תחשבו מי אתם רוצים שיהיה בממשלה הבאה

מאמץ אחרון של התנועה לגייס מצביעים. עמרם מצנע, מספר 2 ברשימה, בשבת תרבות בבאר שבע: "צריך להתעורר. איילת שקד אמרה ללפיד שהוא שותף טבעי של הבית היהודי. אם לפיד הוא שותף טבעי של בנט וסטרוק, אז הוא לא שותף טבעי שלכם"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"הציבור הוא זה שירכיב את הממשלה ולא נתניהו. תחשבו מי אתם רוצים שיהיה בממשלה הבאה, מי יוכל לעמוד מול הקיצונים ולמי הנסיון לעשות את זה", כך אמרה היום ציפי לבני בארוע שבתרבות בכפר סבא.

״הציבור יקבע את הרכב הממשלה הבאה והאם היא תכלול הנהגה מנוסה שמתכוונת להילחם על הנושאים הקיומיים או האם היא תכלול את מי שבחרו לפצוח בקריירה שנייה. הציבור הוא זה שיכול לתת כוח למי שמתחייב להילחם נגד ברית הקיצוניים, נגד הקיפאון המדיני והפיכת ישראל למדינת הלכה", אמרה לבני. "אם הציבור יעניק לי מספיק כוח תהיה לי היכולת לכפות על נתניהו תהליך מדיני. מניסיון העבר, נתניהו רוצה לשרוד ואם יהיה לי כוח גדול, תהיה לי האפשרות לכפות עליו לעשות מה שהוא לא באמת רוצה לעשות – הסדר מדיני.

ישורת אחרונה. לבני מצטלמת עם ילדים ברוטשילד אתמול (צילום: דן בר דוב)
ישורת אחרונה. לבני מצטלמת עם ילדים ברוטשילד אתמול (צילומים: דן בר דוב)

"המטרה היא להחליף את נתניהו והבחירות עוד לא הוכרעו, הפער בין הגושים מצטמצם – אבל בכל מקרה, התשלום שנתניהו יצטרך לשלם לי כדי שאכנס לממשלה בראשותו יהיה תשלום מדיני ולא בכסף כמו לשותפיו הטבעיים. אני קוראת לציבור לתת את הכוח למי שיש לו את הניסיון לקדם את התהליך המדיני, שהוא היחיד שיוציא את ישראל מהבידוד שפוגע בה בכל התחומים".

עמרם מצנע, מספר 2 ברשימת התנועה בראשות ציפי לבני, אמר בשבת תרבות בבאר שבע: "צריך להתעורר. איילת שקד אמרה ללפיד שהוא שותף טבעי של הבית היהודי. אם לפיד הוא שותף טבעי של בנט וסטרוק, אז הוא לא שותף טבעי שלכם. הממצאים הפנימיים שלנו מראים כי למעלה מ-60 אחוז מהמתלבטים שוקלים להצביע ציפי לבני.

"יחימוביץ ולפיד נוהגים בחוסר אחריות כאשר הם מתעלמים מהבעיה המאיימת על קיום ישראל לטובת גימיקים תקשורתיים, קורצים לנתניהו שקורץ לימין הקיצוני. צפויה לנו מציאות מדינית וביטחונית קשה, לא נוכל לקיים סדר חברתי כלכלי חדש או להפוך את מעמד הביניים מכספומט לתוכנית חסכון, כמו שלפיד מזמזם. לא יהיה שינוי חברתי אם לא יהיה שינוי מדיני".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן