Skip to content

סקר: 29% מהישראלים מזהים את "הטיימס סקוור" כאתר הכי ניו יורקי

סקר של מפעל הפיס מצא גם כי 47% טוענים שהפריט אותו הכי משתלם לקנות בתפוח הגדול הוא: בגדים; 34% מהישראלים יעדיפו לעשות את הקניות שלהם באואטלטים על פני כל מקום אחר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סקר שביצע מפעל הפיס באמצעות מכון shiluv Millward Brown בקרב 500 איש, לרגל השקת כרטיס חיש גד ניו יורק ועונת הסיילים בעיר, מעלה כי 41% מהישראלים מעל גיל 18 ביקרו אי פעם בניו יורק.

הסקר מראה עוד כי 29% מהישראלים מזהים את כיכר טיימס (Times Square) כאתר הניו יורקי ביותר, 28% סבורים שפסל החירות הוא המזוהה ביותר עם ניו יורק ו -20% רואים בסנטרל פארק את האתר המזוהה ביותר עם התפוח הגדול.

ככר טיימס - הטיימס סקוור - מזוהה על ידי הישראלים יותר מכל כאתר ניו יורקי. (צילום: צבי זינגר)
ככר טיימס - הטיימס סקוור - מזוהה על ידי הישראלים יותר מכל כאתר ניו יורקי. (צילום: צבי זינגר)

הסקר מלמד לא מעט על הרגלי הבילוי של הישראלים בעיר הגדולה בארה"ב. על פי הסקר, הישראלי הממוצע יוציא כ-1,000 דולר על קניות בזמן שהותו בעיר; 76% מהגברים יעדיפו לנסוע עם בת זוגם לעיר, אך רק 57% מהנשים יעדיפו בעדיפות ראשונה לנסוע עם הגבר שבחייהם.

כשנשאלו מה הם הכי אוהבים לעשות בעיר, העידו רוב המשיבים (39%) כי הם אוהבים לבקר באתרים תיירותיים ו-31% ציינו כי יעדיפו לעשות שופינג על פני כל בילוי אחר. בהקשר זה בולט ההבדל בין נשים וגברים. בעוד כ-40% מהנשים יעדיפו לעשות שופינג, רק 21% מהגברים ציינו שזו הפעילות המועדפת עליהם. הישראלים לא תופסים את ניו יורק כבירת הקולינריה ורק 5% רואים את ניו יורק כחוויות גורמה.

איזו הצגה מעדיפים הישראלים?ו

מה הכי כדאי לקנות? 47% מהישראלים ציינו שהביגוד הוא הפריט שהכי משתלם לקנות בעיר, 37% מהנשאלים השיבו כי דווקא מוצרי אלקטרוניקה, 6% קוסמטיקה ומספר דומה ציינו כי הכי משתלם לרכוש צעצועי ילדים. גם כאן ההבדל בין נשים וגברים ניכר, שכן רוב מוחלט של הגברים סבור שדווקא מוצרי אלקטרוניקה הם המשתלמים ביותר.

אתרי הקניות האהובים הם האוטלטים. 34% מהישראלים מעדיפים לעשות שם את קניותיהם, בעוד 13% מעדיפים את השדרה החמישית היוקרתית.

על פי הסקר, הישראלים צורכים לא מעט תרבות. ההצגה שאותה מרבית הישראלים היו מעדיפים לראות (33%) היא שיקגו, קצת יותר מפנטום האופרה (29%) ומאמא מיה – שלושתם למעשה מחזות מוסיקאליים.

כרטיס חיש גד של מפעל הפיס יעניק חופשה זוגית מתנה לשהייה בת חמישה ימים בניו יורק, הכוללת מלון 5 כוכבים + טיסה במחלקת עסקים + 40,000 לבזבוזים.

לצורך חופשה מסוג זה, 76% מהגברים ציינו כי היו לוקחים עמם את בת הזוג שלהם, לעומת 57% מהנשים שהביעו עמדה דומה. על פי הסקר, לא מעט נשים היו מעדיפות לנסוע דווקא עם חברה טובה או עם האח/ות.

השאלה האחרונה עסקה בכמה כסף יוציאו הישראלים בעת השהות בעיר על קניות ובהקשר זה 38% מהישראלים ציינו שיוציאו בין 500-1,000 דולר ו-26% ציינו כי יבזבזו בחופשה מעל 1,000 דולר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן