Skip to content

פיגוע אופנתי: השניצלים המקפצים

השניצלים, הידועים בלעז בכינוי העדין יותר Muffin Top, הם אותם "צמיגים" המתיישבים לנו על המותניים והבטן התחתונה. מאת גילי גולנדר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בסדרת כתבות זו נכוון זרקור אל מקרים אופנתיים מצערים, בתקווה שלא נראה אותם שוב בקרוב

מאת גילי גולנדר

באופנה, הכול מותר. אבל, כפי שציינו בכתבה הקודמת בסדרה, ישנן כמה תופעות שניתן לכנותן פיגוע אופנתי. עם טרוריסטים, כידוע, לא מנהלים משא ומתן, כך שבסדרת כתבות זו נכוון זרקור אל מקרים מצערים אלו, אותם fashion faux pas, בתקווה שלא נראה אותם שוב בקרוב. והפעם נדון במקרה המדכא של השניצלים המקפצים.

Muffin Top
גזרה נמוכה + חולצת לייקרה = שניצלים מקפצים (צילום: Sandra Cohen-Rose and Colin Rose)

השניצלים, הידועים בלעז בכינוי העדין יותר Muffin Top, הם אותם "צמיגים" המתיישבים לנו על המותניים והבטן התחתונה.

אף שהתופעה אינה חדשה, תחילת שנות האלפיים שהחזירה את אופנת הג'ינס בגזרה הנמוכה מאוד, אופנה שהובילה מלכת הווייט-טראש בריטני ספירס, גרמה להחמרת הבעיה. הרחובות נמלאו בנשים הלובשות ג'ינס נמוך באופן אבסורדי, ללא הבדל דת, גזע ו-BMI, שלא רק עיוות להן את הגזרה הטבעית אלא גם הדגיש בדיוק את אותם "שניצלים" שמן הראוי היה לטשטש (ומה שקרה בצד האחורי של הגוף, זה עם החוטיני, ראוי לפרק משלו בסדרה).

גם הפופולריות הגדולה של חולצות לייקרה שנצמדות לגוף כעור שני ו"מטפסות" למעלה לעתים קרובות, תרמה את שלה למפגע. למרבה השמחה, גזרת הג'ינס חזרה וטיפסה מעלה במהלך שנות האלפיים, חולצות הלייקרה יצאו מהאופנה, והמראות הקשים הללו התמעטו, גם אם לא נעלמו לגמרי.

לטובת כולנו, אנא זרקו מיד מהארון את המכנסיים בגזרה הנמוכה מפעם, ויחד איתן את חולצות הלייקרה הנצמדות שמבליטות הכול, כולל מה שלא צריך. במקומם הצטיידו בחולצות מבדים טבעיים כמו כותנה ומשי ובג'ינס איכותי בגובה המותן, במידה הנוכחית שלכן, ובא לשניצלון גואל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן