Skip to content

אתר "כסף בשבילך": קיימת מצוקת אשראי גבוהה מאוד בקרב חיילים

האתר מאפשר לגולשים למצוא במהירות את הגורם שיכול להלוות כסף על פי רשימת נותני הלוואות, סוג הלוואה וסכומי הלוואה  מאת רונית שימרון חודש לאחר עלייתו לאוויר של האתר הצרכני החדש "כסף בשבילך" – www.kesef4u.co.il, עולה מדו"ח נתונים ראשון כי העמודים הנצפים ביותר באתר הם הלוואות לחיילים ומבצעי מימון לרכישת רכב. מאמר שריכז מידע אודות מבצעי […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האתר מאפשר לגולשים למצוא במהירות את הגורם שיכול להלוות כסף על פי רשימת נותני הלוואות, סוג הלוואה וסכומי הלוואה

 מאת רונית שימרון

חודש לאחר עלייתו לאוויר של האתר הצרכני החדש "כסף בשבילך" www.kesef4u.co.il, עולה מדו"ח נתונים ראשון כי העמודים הנצפים ביותר באתר הם הלוואות לחיילים ומבצעי מימון לרכישת רכב. מאמר שריכז מידע אודות מבצעי מימון של חברות הרכב לסוף שנת 2011, זכה לצפיית שיא.

בן ציון ציטרין. צילום: ישראל מלובני

על פי נתונים שנמסרו ממערכת האתר, בחודש הראשון לפעילותו גלשו בו אלפי גולשים, וניצפו אלפי דפים. רוב הגולשים הם מישראל, אבל מאות גולשים גם ממקומות אחרים בעולם.

בן ציון ציטרין, ממקימי האתר, טוען כי הנתונים מעידים על קיום מצוקת אשראי  גבוהה מאד בקרב חיילים, וכי בשוק הרכב יש התעניינות רבה בדילים ומבצעים על רקע השינויים הצפויים במחירים ובמבנה השוק.

כל גולש צפה בממוצע ב-4.1 דפים, זמן שהייה ממוצע של גולש באתר עומד על 3.42 דקות. מאות נרשמו לשירות הניוזלטר של האתר, המספק נתונים עדכניים.

אתר "כסף בשבילך" הוא פורטל פיננסי מקצועי, המרכז מידע מקיף על האפשרויות השונות לקבל הלוואה, מימון, אשראי, משכנתאות ומלגות בישראל. כבר עתה מופיעים בפורטל מאות גורמים במשק העוסקים בהלוואות, מימון, ליסינג, מלגות ומשכנתאות.

האתר הוקם על ידי בן-ציון ציטרין, יועץ אסטרטגי-תקשורתי, ומנוהל על ידי העיתונאי לשעבר, גיא ריילי, מחברת "ריילי מדיה". האתר מאפשר לגולשים למצוא במהירות את הגורם שיכול להלוות לו כסף על פי רשימת נותני הלוואות, סוג הלוואה וסכומי הלוואה. לדברי השניים, העלאת האתר עתה באה לתת מענה לצורך אמיתי של ציבור, המונה מיליוני ישראלים, הזקוק לכסף, ומיד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן