Skip to content

שרות חדש ביונייטד: העברת מזוודות ליעד הסופי

מסירת הכבודה תהיה זמינה בשלב הראשון ללקוחות היוצאים מכל שדה תעופה פנימי בארה"ב ונוחתים בבוסטון, שיקגו, הונולולו, יוסטון, לוס אנג'לס ואורלנדו. בעתיד יורחב השרות ליותר מ-190 שדות תעופה פנימיים בארה"ב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת יונייטד איירליינס משיקה שרות חדש להעברת הכבודה, המציע ללקוחות את האפשרות לשלח ולקבל את מזוודות המטען שלהם ישירות ליעדם הסופי בתוך ארה"ב, בתוך שעה מזמן מהנחיתה.

השרות החדש מאפשר ללקוחות להזמין בשלב הצ'ק-אין משלוח של מזוודותיהם ישירות ליעדים הסופיים שלהם – במרחק של 100 מייל (160 ק"מ) משדות התעופה שבהם נחתו – וכך לעקוף את שלב איסוף הכבודה עם נחיתתם.

מטוס של חברת יונייטד. הכבודה מגיעה לבית, למשרד או למלון
מטוס של חברת יונייטד. הכבודה מגיעה לבית, למשרד או למלון

מסירת הכבודה באמצעות BagsVIP תהיה זמינה בשלב הראשון ללקוחות היוצאים מכל שדה תעופה פנימי בארה"ב ונוחתים בבוסטון, שיקגו, הונולולו, יוסטון, לוס אנג'לס ואורלנדו. חברת התעופה מתכננת בחודשים הקרובים להרחיב את השרות ליותר מ-190 שדות תעופה פנימיים בארה"ב.

"השרות החדש של יונייטד להעברת כבודה, מהווה חלופה לנוסעים המעדיפים את הנוחות של קבלת המזוודות שלהם ישירות לבתיהם, למשרדיהם, או לבתי המלון שלהם", אומר טום או'טול, סגן נשיא בכיר ביונייטד לשיווק וקשרי לקוחות, "לקוחותינו  אמרו לנו שאפשרות כזו תהווה ערך מוסף לחוויית הנסיעה שלהם".

מחירים:

התעריפים הרגילים להעברת כבודה ברדיוס של 40 מייל (כ-60 ק"מ) הם כדלקמן:
1 מזוודה 29.95$
2 מזוודות 39.95$
3-8 מזוודות 49.95$

השרות מוצע עד לרדיוס של 100 מייל תמורת תשלום נוסף שמשתנה בהתאם למרחק. במידה והמשלוח הוא עד 40 מייל משדה התעופה אין תוספת עלויות, אם המשלוח נע בתווך שבין 41-100 מייל משדה התעופה, תוספת המשלוח תהיה דולר למייל. עלות המשלוח היא בנוסף לכל החיובים הרגילים של קבלת מטען המוטלים בדרך כלל.

לקוחות יכולים להזמין את השרות ישירות מ- BagsVIP online בכתובת: <http://www.united.com/baggagedelivery
או בטלפון: 1-877-847-0045.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן