הקליפ החדש של פיאט זוכה ליותר מ-3 מיליון צפיות ב-6 שבועות. פיאט מגלה קהל חדש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
פיאט ממשיכה לחדש ולהפתיע עם סרט חדש הפונה לקהל מטרה לא כל כך מקובל בקרב יצרני הרכב-אימהות.
עשרות שנים, ובהרבה מקומות עד היום, הדרך האולטימטיבית להציג רכב היא להציב ליד הרכב דוגמנית מצודדת ובתנוחות סקסיות ואף סקסיסטיות לנסות לכבוש את קהל הצופים, שברובו שובניסטי ואף נוטף ריר.
היצרנית האיטלקית פנתה לכיוון שונה ואולי אף הפוך, כאשר העלתה לאוויר את קליפ The Motherhood.
הקליפ ניתן להורדה לנייד ואף לשמש כרינגטון.
מאז עלה הקליפ, לפני כ-6 שבועות, צפו בו מעל ל-3 מיליון גולשי יוטיוב.