Skip to content

דרעי: "אין לנו בעיה להיות באופוזיציה"

דרעי בישיבת סיעת ש"ס, הראשונה מאז הבחירות: "חשוב לנו שהבעיות שעומדות על הפרק, הקיצוצים הגדולים, השיוויון בנטל, הציביון היהודי של מדינת ישראל, שזה ייעשה בהידברות ולא בכפייה. לצערי היד המושטת שלנו עד עכשיו לא נענית מצד חלקים מסוימים, אני מקווה שהזמן יעשה את שלו והם יתעשתו"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בצל הפרסומים על כך שראש הממשלה עלול שלא להכניס את ש"ס לקואליציה הבאה, ובמקביל לניסיונות למצוא פיתרון מוסכם בנושא גיוס בני הישיבות, השונה מיוזמתו של יאיר לפיד בנושא, התכנסה היום הסיעה שזכתה ב-11 מנדטים לישיבת עבודה ראשונה מאז הבחירות.

האם יתמודד על עיריית ירושלים? דרעי (צילום: ויקיפדיה)
האם יתמודד על עיריית ירושלים? דרעי (צילום: ויקיפדיה)

אריה דרעי אמר בישיבה כי הוא מודאג מהפרסומים האחרונים בנושא הקמת הממשלה. "לצערי אנחנו חוזרים לקולות שחשבנו שנעלמו מישראל, של ממשלה בלי חרדים. ואני מאוד מודאג לקרע ולקיטוב, וחבל שכך זה קורה. אנחנו מצידנו אמרנו, שאנחנו מוכנים ללכת לדברים מרחיקי לכת כדי להגיע לשיתוף פעולה, לא כדי להיכנס לקואליציה. אין לנו בעיה להיות באופוזיציה", טען דרעי, וציין כי מפלגתו מוכנה ללכת לפתרונות מרחיקי לכת אך לא זוכה למענה: "חשוב לנו שהבעיות שעומדות על הפרק, הקיצוצים הגדולים, השיוויון בנטל, הציביון היהודי של מדינת ישראל – שזה ייעשה בהידברות ולא בכפייה. לצערי היד המושטת שלנו עד עכשיו לא נענית מצד חלקים מסוימים, אני מקווה שהזמן ייעשה את שלו והם יתעשתו", אמר.

שר הפנים אלי ישי ציין כי "כל מנהיג פוליטי, כל ראש מפלגה שיש לו אחריות צריך לבחון היטב כדי לא להגיע לקרע בעם. אנחנו נעשה הכל כדי למצוא את שביל הזהב". הוא גם הזהיר: "לא בכל מחיר נשב בקואליציה, ואם לא תהיה ברירה נשרת את הציבור מהאופוזיציה".

השר אריאל אטיאס הצהיר בפה מלא כי "יש מתווים רבים לשיוויון בנטל, ומי שלא לומד צריך להתגייס".

בימים האחרונים פורסם כי דרעי שוקל הצעה לעזוב את הכנסת לקראת ההתמודדות בבחירות לרשויות המקומיות, ולרוץ לראשות עיריית ירושלים בתמיכת כלל הסיעות החרדיות. לפי שעה לא מתייחסים במפלגה לדברים, אך עם זאת, לנוכ אי ההצלחה בהגדלת כוחה של המפלגה, האופציה עשויה להיות רלוונטית מאוד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן