Skip to content

דנינו מזהיר את בית"ר: נפעל באפס סובלנות

מפכ"ל המשטרה התייחס הבוקר לגילויי הגזענות בבית"ר, והזהיר כי המשטרה נערכת למשחקה הקרוב של הקבוצה מול מכבי אום אל-פחם. הנהלת בית"ר פנתה היום להתאחדות ובקשה לאפשר משחק ללא קהל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו התייחס היום (שני) לתופעת הגזענות במגרש הכדורגל של בית"ר ירושלים כנגד הערבים ואמר ש"מדובר בתופעה חמורה מאוד ובזויה – שאין לה מקום ויש להוקיע אותה מן היסוד". בישיבת סגל הפיקוד הבכיר, שנערכה היום בבירה, הזהיר דנינו: "אמרתי זאת בעבר ואומר זאת שוב – לא נאפשר את קיומה ונמצה את הדין עם אלו העוברים על החוק".

לקראת המשחק הקרוב באצטדיון טדי בבירה, קרא המפכ"ל לכל הצדדים לנהוג באיפוק ובאחריות, "עלינו להחזיר את הרוח הספורטיבית למגרשי הכדורגל". בנוגע  להישנות מקרי הגזענות אמר כי "המדיניות שהוגדרה בעבר הינה אפס סובלנות לתופעה זו – וכך ננהג גם הפעם".

דנינו (צילום: משטרת ישראל)
תופעה חמורה מאוד ובזויה. דנינו (צילום: משטרת ישראל)

בעקבות מחאת האוהדים, שהניפו במשחק שעבר כרזת ענק ובה נאמר: "בית"ר טהורה", לאחר שהנהלת הקבוצה הודיעה כי בכוונתה לצרף לקבוצה שני שחקנים מוסלמים, פנתה היום הנהלת בית"ר ירושלים להתאחדות לכדורגל בבקשה לקיים ללא קהל את משחק הגביע מול מכבי אום אל-פחם, שנקבע ליום שלישי. בהנהלה חוששים מהתלהמות יצרים לנוכח האירועים. "אנחנו מתביישים בגילויי הגזענות החמורים שהתרחשו במשחק האחרון, ונפעל בכל תוקף למיגור התופעה", אמר יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן