Skip to content

יחימוביץ' על פרסום המייל של אשל: זו חובתי

"מי שחס על פרטיותו של אשל, שמעולם ממילא לא הופרה, מוטב שיחוס על המוטרדת שעברה תקופה מייסרת מאוד, ועל אנשים טובים בלשכתו של נתניהו שהצילו אותה מציפרניו, ועל כך העניש נתניהו אותם - ולא את אשל", כותבת יו"ר העבודה, שלי יחימוביץ', בתגובה על הביקורת שהוטחה בה, עקב פרסום המייל של נתן אשל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ועכשיו, אחרי הביקורת שספגה, בשל שהחלטתה לחשוף את המייל של נתן אשל – מגוננת יו"ר העבודה, שלי יחימוביץ, על מוסריות ההחלטה.

בפוסט שכתבה יחימוביץ', בעמוד הפייסבוק שלה, היא כותבת: "המייל ששלח לי בטעות נתן אשל ושבחרתי לפרסמו ברבים, עורר דיונים נרחבים ברשת, והיו גם כאלה שביקרו את העובדה שפרסמתי 'מייל פרטי'. זה לא עניין פרטי. זה עניין מוסרי, לאומי, וציבורי.

"הכל מאוד מאוד ציבורי, ומאוד לא פרטי". שלי יחימוביץ' (צילום: ציפי מנשה)
"הכל מאוד מאוד ציבורי, ומאוד לא פרטי". שלי יחימוביץ' (צילום: ציפי מנשה)

"גם המייל עצמו, שבחרתי לפרסמו, הוא כל דבר חוץ מפרטי", אומרת שלי יחימוביץ'. "זכותו של הציבור לדעת את תוכנו.

"בנתן אשל טיפלתי שוב ושוב בעבר, כאשר הפר את הסיכום עם נציב שרות המדינה, וחזר לחיינו הציבוריים שוב ושוב. זה אחרי שיצא בשן ועין ובמזל רב בסנקציה הקלה של הרחקתו משרות המדינה – לתמיד – אחרי שבהיותו בכיר בלשכת נתניהו הטריד שם עובדת.

"אין בזה דבר פרטי, גם משום שאיני חברה של אשל ומעולם לא היתה בינינו התכתבות 'פרטית'. הסיבה היחידה שהמייל שלי היה ברשותו הייתה מכתבים דוחים ומאיימים ששלח לי אחרי שטפלתי בעניינו, ממש כפי שהוא מאיים כעת על נשים שמסרבות לראותו שב לחיינו הציבוריים.

"את המייל של אשל לא פרסמתי ערב הבחירות פשוט משום שהוא לא היה רלוונטי. לעומת זאת העברתי את תוכנו לכמה גורמים כדי שיטרפדו מראש אפשרות כזאת. משהתברר לי כי אשל מסרב להיעלם מחיינו, וכי יש סכוי גבוה שאכן יהיה בצוות המו"מ, וכי הוא ולשכת ראש הממשלה אינם אומרים אמת – פרסמתי את המייל.

"זו לא היתה זכותי, זו היתה חובתי ומי שחס על פרטיותו של אשל, שמעולם ממילא לא הופרה, מוטב שיחוס על המוטרדת שעברה תקופה מייסרת מאוד, ועל אנשים טובים בלשכתו של נתניהו שהצילו אותה מציפרניו, ועל כך העניש נתניהו אותם. אותם ולא את אשל.

"מוזמנים לקרוא כאן את כל תולדותי ותולדות נתן אשל – הכל מאוד מאוד ציבורי, ומאוד לא פרטי".

[related-posts]

1 Comment

  1. הניה
    29 בינואר 2013 @ 21:03

    גם צדקנית, גם צבועה. מדוע המתינה, עד כה?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן