Skip to content

מחקרים חדשניים בכינוס השנתי של קלינאי התקשורת

מאות קלינאי תקשורת צפויים להשתתף בכינוס הגדול בישראל לנושא, שיתקיים בפברואר השנה בתל אביב. נינה שלום, יו"ר האגודה: "ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בתחום קלינאות התקשורת והכינוס יציג מעט מהנעשה בתחום בארץ ובעולם"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בפעם ה-49 יתקיים בחודש הבא הכינוס הארצי של האגודה הישראלית של קלינאי התקשורת, בהשתתפות מאות קלינאי תקשורת ומתעניינים מכל רחבי הארץ. הכינוס יתקיים במשך יומיים (11-12.2) במלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל אביב ויכלול עשרות הרצאות, שיוצגו בתחומים שונים של עיסוק הקלינאי, ודיונים פתוחים. הציבור מוזמן.

בין השאר ייהנו המשתתפים מצפייה בהצגה "אם אנחנו כבר כאן אז למה שלא נהנה"- מופע מרגש על הורות לילדים מיוחדים, שנכתב על ידי שתי אמהות לילדים מיוחדים: יפעת נוימן, שחקנית ומקימת תיאטרון "אלומה", ואורנה סגל, קלינאית תקשורת חברת האגודה. בנוסף, יתקיים ערב התעוררות מיוחד לקלינאים, שטרם חברים באגודה.

נינה שלום, יו"ר האגודה הישראלית של קלינאי התקשורת: "כאחת מהמדינות המובילות בתחום קלינאות התקשורת בעולם כולו הכינוס שלנו מציג מדי שנה את המחקרים האחרונים והחדשניים ביותר בתחומים השונים של המקצוע, הנקראים בשקיקה גם על ידי ידידינו בחו"ל. בכינוס יתקיימו מושבים במגוון רחב של נושאים, מהתפתחות השפה אצל ילדים דו לשוניים, דרך בעיות הגייה וקול או קשיי שפה ודיבור אצל אנשים המחלימים מאירוע מוחי, ילדים ובגורים על הרצף האוטיסטי ועד לטכנולוגיות חדישות במכשירי שמיעה ובשתלים קוכלאריים. אני מזמינה את העוסקים בתחום וכל מי שהנושא מעניין אותו להשתתף".

הרישום לכינוס מתבצע באמצעות אתר האגודה הישראלית של קלינאי התקשורת: http://www.congress.co.il/ishla/

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן