Skip to content

חמש שנות מאסר בפועל על נאשם שביצע מעשה מגונה בילדה בת 4

מאסר בפועל, מאסר על תנאי וקנס כספי נגזרו על אדם שהורשע בתקיפה מינית של בת ארבע. השופטת סברה שיש מקום למאסר ארוך יותר אך קיבלה את הסדר הטיעון מאת אורלי ממן ואביב סלע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מאסר בפועל, מאסר על תנאי וקנס כספי נגזרו על אדם שהורשע בתקיפה מינית של בת ארבע. השופטת סברה שיש מקום למאסר ארוך יותר אך קיבלה את הסדר הטיעון

מאת אורלי ממן ואביב סלע

חמש שנות מאסר בפועל, שנתיים מאסר על תנאי ותשלום של 30 אלף ש"ח למתלוננת  נגזרו על עופר ברוך, שנאשם שביצע מעשים מגונים בילדה בת 4. גזר הדין ניתן בהתאם להסדר טיעון בין הפרקליטות לנאשם אם כי לענין העונש עצמו לא הושגה הסכמה בין הצדדים.

 בהחלטתו ציין בית המשפט כי יש להביע שאט נפש מעבירות המין המבוצעות כלפי קורבנות צעירים ותמימים וציינו את חובתו להגן על הקטינים הללו ולהוקיע את הנאשמים בעבירות באמצעות ענישה חמורה והולמת, שיהא בה כדי להרחיקם מהחברה לפרק זמן משמעותי. ראש בית הדין, השופטת שרה דותן,  ציינה כי לנוכח חומרתם המפליגה של המעשים אותם ביצע הנאשם במתלוננת, יתכן שהיה מקום להטיל עליו תקופת מאסר ממושכת יותר, אולם בהתחשב בבקשת התביעה, הוחלט להטיל על הנאשם את העונשים שנגזרו עליו.

הנאשם הודה כי בצהרי יום 25.11.2010 הוא נכנס למתנ"ס בתל אביב והבחין בקטינה כבת ארבע שנים ובאחיה כבן שש שנים, שניסו לקנות משקה ממכונה אוטומטית לממכר משקאות. הוא נתן לאח כמה שקלים והוביל את האחות למבואה סמוכה, שם פתח את רוכסן מכנסיו והצמיד את ראשה של הילדה לאיבר מינו. במהלך המעשה, התקרב אחיה למקום בו היו השניים והנאשם הורה לו לשוב לעבר המכונה לממכר שתייה.

בכתב האישום פורטו אחד לאחד המעשים הנוספים שביצע הנאשם, והוא, כאמור הודה בהם. לאחר מכן יצא מהמתנ"ס והותיר במקום את שני האחים.

אמה של הקטינה סיפרה לבית המשפט כי זמן קצר לאחר ששלחה את שני ילדיה לקנות שתייה קרה במתנ"ס, בנה חזר אליה וסיפר לה כי אדם זר משוחח עם אחותו. כאשר שאלה את בתה מה קרה, סיפרה לה כי "האיש הוריד לי את המכנסיים ועשה לי לא נעים" . אז פנתה למשטרה, כשברשותה עם תמונות ממצלמות האבטחה במתנ"ס.

רק לאחר שהמשטרה פרסמה ברבים את תמונותיו, כפי שתועדו במצלמות האבטחה של המתנ"ס, הסגיר עצמו הנאשם למשטרה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן