Skip to content

חמישה ימים של שיכרון חושים

וולנטיין דיי (14 בפברואר) הוא עוד הזדמנות לבדוק מה זאת אהבה. אפשר לאהוב בבית לאור נרות ובקבוק יין, ואפשר גם לעשות אהבה עם פוליקר, מרינה מקסימיליאן בלומין, מוש בן ארי ועוד להקות ונגנים, שמזמינים אתכם לחגוג בפסטיבל האהבה בהרצליה מאת מעין מירובסקי אף פעם לא התרגשתי יותר מדי מבואו של  הוולנטיין דיי, לא ממש בקטע של שוקולדים ופרחים או מחוות רומנטיות יתר […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

וולנטיין דיי (14 בפברואר) הוא עוד הזדמנות לבדוק מה זאת אהבה. אפשר לאהוב בבית לאור נרות ובקבוק יין, ואפשר גם לעשות אהבה עם פוליקר, מרינה מקסימיליאן בלומין, מוש בן ארי ועוד להקות ונגנים, שמזמינים אתכם לחגוג בפסטיבל האהבה בהרצליה

מאת מעין מירובסקי

25 שנים ל"עיניים שלי". פוליקר. צילום: ציפי מנשה

אף פעם לא התרגשתי יותר מדי מבואו של  הוולנטיין דיי, לא ממש בקטע של שוקולדים ופרחים או מחוות רומנטיות יתר על המידה, אבל כשזה מגיע בעטיפה של מוזיקה ואמנות, יש על מה לדבר. זה כבר נשמע כמו מתנה ממש מוצלחת.

בהיכל אמנויות הבמה בהרצליה לוקחים צעד אחד קדימה את אירועי יום האהבה הבינלאומי ומקיימים זו השנה החמישית את אירוע "אוהבים בכל הסגנונות" הכולל סדרת מופעי מוזיקה בכל הסגנונות, תערוכת צילומים, הרקדת זוגות והרצאות.

פסטיבל האהבה המגניב הזה יחל ביום שלישי 14 בפברואר (Valentine's Day) עם הופעה של מוש בן ארי. את מוש ילוו 10 נגנים ויחד הם יבצעו שירי אהבה מהרפרטואר שלו בעיבודים מיוחדים לערב זה.

האירוע ממשיך ביום רביעי עם מופע טנגו סוחף, שיעלה את מד החום בקהל. המופע ישלב שירים בביצועם של אדווארדו אברמסון ולהקתו,  ובליווי רקדני טנגו. כדי להכניס אתכם לאווירת חו"ל עד הסוף תתקיים בחלקו הראשון של הערב הרצאת פתיחה מצולמת, שכותרתה "בואנוס איירס בקצב הטנגו" – מסע בעקבות מרסדס סוסה, אוויטה, והניחוח הלטינו-אמריקני.

איזו מין אהבה הם יעשו? מרינה מקסמיליאן בלומין וגיל שוחט

לאחר שתתאוששו מהערב הקודם ימתין לכם ביום חמישי מופע מחווה נוסטלגי לשלישיות המיתולוגיות הגדולות בתולדות הזמר העברי בישראל. מאחורי המיקרופון ועל הבמה יהיו: אורי בנאי, ניקי גולדשטיין ואילן לייבוביץ בליווי נגנים.

השלישייה תעשה לכם נעים באוזן עם מיטב השירים והלהיטים הבלתי נשכחים של החלונות הגבוהים, שלישיית גשר הירקון, השלושרים, הנשמות הטהורות, הגששים, התאומים, שוקולד מנטה מסטיק ועוד. באותו ערב באודיטוריום יעלו ויבואו גם בועז שרעבי והפסנתרן ירון בכר מופע אינטימי של שירי אהבה – " מתוך אהבה".

יום שישי יתחיל בבוקר עם סדרת הרצאות בהנחיית הפסיכולוגית ד"ר נירה כפיר השופכת אור על החיים בתוך המשפחה בהיבטים שונים. בהמשך הערב יעלה המופע "דולצ'ה ויואצ'ה" בניצוחם של שני ענקי מוזיקה: גיל שוחט ומרינה מקסימיליאן בלומין.

יום שבת  ייחתם עם האיש והבוזוקי: יהודה פוליקר יחגוג איתכם 25 שנה לאלבומו "עיניים שלי" עם רוב שירי האלבום, להיטים מלהקת בנזין ושירים מהאלבום האחרון: "כל דבר מזכיר לי". את פוליקר תלווה להקה של 12 נגנים וזמרים.

אז במקום לשבור את הראש ולחשוב כמה עוד קיטשיים נהיה השנה עם בני/בנות הזוג שלנו תעשו לעצמכם שמח בלב בהיכל אמנויות הבמה בהרצליה. 

עוד בתרבות: להתראות נעורים, שלום אהבה

וגם: געגועים לקולנוע של פעם

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן