Skip to content

כיפת ברזל תוצג בתערוכה אווירית בהודו

רפאל תציג לראשונהבתערוכת AEROINDIA 2013, הנפתחת השבוע, מערכות הגנה האוויריות. יוצגו גם מערכות: שרביט קסמים, ספיידר ומערכת מיקאד לשליטה ובקרה של מערכות שליטה אווירית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת רפאל מנסה לשווק את מערכת כיפת ברזל. לפיכך, בין המגוון הרב של יכולות וטכנולוגיות שהיא תציג בתערוכת AEROINDIA 2013, שתיפתח בהודו השבוע, היא תציג לראשונה בהודו מגוון רחב של את מערכות ההגנה האוויריות, שיכלול את מערכות "כיפת ברזל" – להגנה מפני טילים ורקטות קצרות טווח, את הסטאנר, מיירט מערכת "שרביט קסמים" להגנה מפני טילים ורקטות לטווח הבינוני, את "ספיידר"-מערכת הגנה אווירית מבוססת על טילי אוויר–אוויר פיתון 5 ודרבי ואת מערכת "מיקאד" לשליטה ובקרה של מערכות ההגנה האוויריות.

חימוש מדויק

בתחום החימוש המדויק תוצג בתערוכה מערכת ה"ספייס"- מערכת הנחייה מתקדמת המעניקה לפצצה רגילה יכולות מתקדמות ומערכות "טילי הספייק" -טילים אלקטרו אופטיים,רב תכליתיים, לטווחים של עד 25 ק"מ הניתנים לשיגור ממגוון פלטפורמות.

מודיעין

רפאל תציג בתערוכה מערכות נוספות ביניהן: את מערכת רקילייט –פוד אלקטרו אופטי לתצפית ואיסוף מודיעין בזמן אמת; את מערכת לייטנינג –פוד אלקטרו אופטי לתקיפה וניווט עבור מטוסי קרב; את המערכת הקרויה "אימילייט", שהיא מערכת רב-חיישנית, בעלת יכולות קבלה, עיבוד והפצה של מידע מודיעיני המגיע ממספר רב של פלטפורמות מודיעיניות ומערכות תקשורת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן