Skip to content

ברק: "ההפצצה הוכיחה שאנחנו מתכוונים למה שאנחנו אומרים"

שר הביטחון מפזר את הערפל בעניין התקיפה האיראנית. בנושא הגרעין האיראני, כדי שלא תהיינה אי הבנות, הוסיף ברק: "אסור להוריד אף אופציה מהשולחן. אנחנו מתכוונים למה שאנחנו אומרים ואנחנו מצפים שאחרים יעשו את אותו הדבר"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לראשונה מאז ההפצצה בסוריה, שבוצעה על פי מקורות זרים ע"י חיל האוויר הישראלי, נשמעת חצי "הודאה" מפי אישיות ישראלית רשמית, כי ישראל עומדת מאחורי המעשה.

שר הביטחון, אהוד ברק, פיזר היום במידה מסוימת את הערפל מעל התקיפה בשבוע שעבר, כאשר אמר בכנס ביטחוני בינלאומי במינכן, כי: "אינני יכול להוסיף על מה שקראתם בעיתונים לגבי מה שקרה בסוריה לפני כמה ימים, אבל אני שב ואומר בכנות שזו עוד הוכחה שאנחנו מתכוונים למה שאנחנו אומרים. אנחנו לא חושבים שצריכים להעביר כלי נשק מתקדמים ללבנון".

ברק: "אנחנו מתכוונים למה שאנחנו אומרים" (צילום: רפי מיכאלי)
ברק: "אנחנו מתכוונים למה שאנחנו אומרים" (צילום: רפי מיכאלי)

בכנס, שבו השתתפו שרי הגנה ממדינות שונות באירופה, אמר ברק: "אחרי שנים במערכת הצבאית והפוליטית, למדתי לישון טוב בלילה, גם אם מסביב הכל רועד. אבל אני מודאג מהמפלה המתקרבת של אסד ומקווה לה. זו תהיה מכה קשה לאיראנים ולחיזבאללה. המצב מוביל לרעידת אדמה גיאופוליטית באזור בממדים שלא ראינו מאז נפילת האימפריה העותמנית לפני כ-90 שנה".

בנושא הגרעין האיראני, כדי שלא תהיינה אי הבנות, הוסיף שר הביטחון: "אסור להוריד אף אופציה מהשולחן. אנחנו מתכוונים למה שאנחנו אומרים ואנחנו מצפים שאחרים יעשו את אותו הדבר".

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן