Skip to content

התקבלתם למועדון

רשת מלונות רימונים השיקה בסוף השבוע את מועדון החברים החדש שלה "מועדון הרימון". רשתות המלונות מוכנות לשלם בהנחות, במתנות, בטיפולים בספא – כל מה שיגרום לכם לביקור חוזר אצלן. בסופו של דבר, הבחירה צריכה להיות ברשת שמלונותיה הם החביבים עליכם ביותר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רשת מלונות רימונים, מקבוצת הכשרת הישוב, השיקה בסוף השבוע את מועדון החברים החדש שלה תחת השם "מועדון הרימון", בהשקעה מוערכת של כשני מיליון שקלים.

השקת המועדון נערכה במלון רימונים גלי כנרת בטבריה, יחד עם כניסתו לתפקיד של ערן קויאטק כמנכ"ל החדש של הרשת.

מלון רימונים גלי כנרת לחוף הכנרת בטבריה. מלון יוקרתי רב שנים. (צילום: עירית רוזנבלום)
מלון רימונים גלי כנרת לחוף הכנרת בטבריה. מלון יוקרתי רב שנים. (צילום: עירית רוזנבלום)

מלון יוקרתי זה נמכר בדצמבר שעבר על ידי חברת הכשרת הישוב לאיש העסקים והנדל"ן הטברייני יחזקאל מורד, תמורת 92 מיליון שקל. החברה רשמה מהעיסקה רווח המוערך בכ-40 מיליון שקלים ותמשיך לנהל את המלון ב-15 השנים הקרובות. כמו כן קיבלה לניהול את חמי טבריה ואת מלון מינרל – לשעבר הולידיי אין, אף הוא בטבריה.

סמדר רינות-נמרודי. להעדיף ניהול רווחי על בעלות מפסידה. (צילום: רשת רימונים)
סמדר רינות-נמרודי. להעדיף ניהול רווחי על בעלות מפסידה. (צילום: רשת רימונים)

סמדר רינות-נמרודי, יו""ר דירקטוריון מלונות רימונים, אומרת למגפון כי "רגשית היה לי קשה למכור את המלון, אבל כלכלית זה היה הצעד הנכון". לדבריה, מלון דורש תחזוקה ושיפוץ וצריך לרשום פחת. "הוצאות המימון היו גדולות ולמעשה עבדנו בשביל הבנקים. עכשיו אנחנו ממשיכים לנהל את המלון והחברה מרוויחה יותר".

לדברי קויאטק, הקמת מועדון החברים הינה מהלך אסטרטגי של הרשת שנועד לחזק את הקשר עם אורחי המלונות באופן שוטף, להגביר את נאמנותם ולחשוף אותם לשאר מלונות הרשת, באמצעות העצמת חוויית החופשה ומתן מענה מיוחד לצרכיו האישיים של האורח ובני משפחתו. "שמנו דגש על היחס האישי ולכן, כל חבר מועדון מקבל את מספר הנייד של מנהלת המועדון ומוזמן לפנות אליה בכל פניה, בכל עת", ציין קויאטק.

חיבור לאינטרנט בחינם

לדבריו, המועדון כולל הטבות והנחות המשתלמות ביותר יחסית לרשתות האחרות. לדוגמה: הנחה משמעותית לחופשה הראשונה כבר במעמד ההצטרפות, הנחות קבועות ומשתנות במהלך כל תקופת החברות, ביניהן: הטבות לשירותי הספא ואינטרנט חינם, מתנה ביום הנישואים וביום הולדת ועוד.

ההצטרפות למועדון כרוכה בתשלום של 300 שקלים לשנתיים. החברות במועדון תתחדש ללא עלות נוספת, באם חבר המועדון שהה לפחות שלושה לילות באחד ממלונות הרשת בתקופת חברותו. כרטיס המועדון הינו משפחתי ותקף גם לילדים עד גיל 21 .

הספא בגלי כנרת. הטבת יום ההולדת כוללת עיסוי שוודי בן 45 דקות. (צילום: רשת רימונים)
הספא בגלי כנרת. הטבת יום ההולדת כוללת עיסוי שוודי בן 45 דקות. (צילום: רשת רימונים)

כבר במעמד ההצטרפות מקבל האורח הטבת הצטרפות של 15% הנחה בשהייה ראשונה. החברות במועדון מקנה לאורח הנחות קבועות ובהן  12% הנחה בכל הזמנת חופשה מהשהייה השנייה (עד 3 חדרים בהזמנה לחבר המועדון ומשפחתו בהנחת חבר מועדון), 20% הנחה קבועה על תוספת מחיר לסוויטות וחדרים משודרגים, 3% הנחה נוספת על מחירים מוזלים שיינתנו במסגרת מבצעים מיוחדים, שייעשו בשיתופי פעולה עם חברות כרטיסי האשראי בהנחה מקסימאלית של 15%, תשורה קבועה שמקבל חבר המועדון לחדרו, ביום ההגעה. בנוסף, הטבת אקסטרות – הנחת 12% לצריכת מזון ומשקאות ושירותי הספא והטבת אינטרנט – חיבור לאינטרנט בחינם.

כמו כן, ייהנו חברי המועדון מהטבת יום הולדת ויום נישואין (לתקופה של חודש). הטבת יום ההולדת כוללת עיסוי שוודי בן 45 דקות לשוהים ב"מלונות הכתר" – "רימונים גלי כנרת", "רימונים אילת", באילת, "רויאל רימונים" בים המלח ו"רות רימונים" בצפת –  ובשאר המלונות הנחה של 25% ממחיר החדר הקבוע במחירון. כמו כן, באפשרות חבר המועדון להזמין עד 3 חדרים נוספים באותם תאריכים ולאותו מלון וליהנות מ- 12% הנחה, הטבת יום נישואין: חבר המועדון ובן זוגו יקבלו שי לרגל יום נישואיהם, חבר המועדון יוכל להזמין עד 3 חדרים נוספים באותם תאריכים ולאותו מלון וליהנות מ-12% הנחה.

ברשת מלונות רימונים כיום עשרה בתי מלון בבעלות ובניהול, מצפון ועד דרום: כפר הנופש רימונים נווה אטיב, רות רימונים צפת, רימונים גלי כנרת, רימונים מינרל טבריה, רימונים המעיין נצרת, רימונים אופטימה רמת גן, רימונים שלום ירושלים, רויאל רימונים ים המלח, רימונים אילת ורימונים סנטרל פארק אילת.

מועדונים נוספים

במועדון "שמיים" של רשת מלונות פתאל, דמי החבר עומדים על 300 שקלים למשך שנה וחצי. מי שמחדש את כרטיס המועדון לפני פקיעת התוקף החידוש, משלם 250 שקלים למשך שנתיים.

מלון לאונרדו חיפה מרשת פתאל. (צילום: רשת פתאל)
לאונרדו חיפה (צילום: רשת פתאל)

הטבות: 10% הנחה על אירוח החל מהשהייה הראשונה, 10% על שירותי המלון (לא מותנה בשהייה), 20% הנחה בימי הולדת בהזמנת חופשה בחודש האירוע + 10% הנחה על 3 חדרים נוספים (החל משהייה שנייה), 20% הנחה ביום נישואין בהזמנת חופשה בחודש האירוע + 10%הנחה על 3 חדרים נוספים (החל משהייה שנייה), 15% הנחה בחודש נבחר (החל משהייה שנייה, למעט אוגוסט וחגים), תשורה בחדר, עדיפות בבחירת חדר (במידת האפשר ובהתאם לתפוסה), קבלת חדר מוקדמת בשעה (במידת האפשר ובהתאם לתפוסה), עזיבת חדר מאוחרת בשעה (במידת האפשר ובהתאם לתפוסה), 15% הנחה בטיסות ישראייר לאילת וגם – הנחות במלונות "לאונרדו" באירופה.

במועדון לקוחות e-dan של רשת מלונות דן. ההצטרפות אינה כרוכה בתשלום.

מלון המלך דוד מרשת דן. (צילום: יורם אשהיים)
מלון המלך דוד מרשת דן. (צילום: יורם אשהיים)

ההטבות: 12.5% הנחה על שירותים מלונאיים המחויבים בחשבון החדר, כגון: מזון, משקאות, כביסה, טלפון, טיפולים וכדומה (לא כולל אירועים, אין כפל מבצעים), מתנת e-dan ייחודית לחברי המועדון בכל שהייה עם הגעתם למלון, אירוח בחדרים הטובים ביותר בדרגה המוזמנת, במידת האפשר, קבלת חדר בשעה מוקדמת החל מהשעה 11:00 בבוקר, בהתאם לתפוסות המלון, נציג e-dan לשרות חברי המועדון בכל בתי המלון, צבירת נקודות לכל לינת לילה ברשת בחדר בו שהה החבר והמרתן לארוחות ולינות חינם, מבצעים מיוחדים המותאמים להעדפות האישיות של חברי המועדון, שדרוג ל- "e-dan זהב" ו-"e-dan פלטינה" עבור האורח המתמיד. כניסה לטרקלין דן בנתב"ג: תמורת 250 נקודות ותוספת של 120 שקל לכניסה זוגית. מועדון e-dan מציע בכל חודש סופי שבוע וחבילות מיוחדים במלון אחר ברשת בנושאים שונים ומגוונים רק לחברי המועדון.

במועדון "חוג השמש" ברשת מלונות ישרוטל: דמי חברות הינם 250 שקלים לחבר למשך שנתיים. במידה והאורח ישהה במלון של ישרוטל במהלך שנתיים אלו, יחודש כרטיסו באופן אוטומטי, ללא תשלום, לשנתיים נוספות.

מלון בראשית של רשת ישרוטל. צילום: אסף פינצ'וק)
מלון בראשית של רשת ישרוטל. צילום: אסף פינצ'וק)

ההטבות: בהזמנה – הנחה של 10% על מחירי האירוח בכל מלונות הרשת, החל מהחופשה השנייה, הנחה של 10% על מחירי חבילות הנופש והמבצעים, שידרוג חדרים, הנחה של 10% על טיסות ישראייר וארקיע לאילת, במלון עצמו – הנחה של 10% על כל שירותי המלון, במתקני הספורט, טיפולי הספא, מסעדות הגורמה ומועדון הצלילה מנטה, 10% הנחה בימי הולדת ונישואין ו-20% הנחה בטיפולי ספא לחוגג, צבירה של נקודות ישרוטל.

ברשת מלונות קראון פלזה ישראל: דמי הצטרפות של 200 שקל, כאשר מחצית מדמי הרישום נתרמים לעמותת עלם. כרגע יש מבצע: למקדימים חופשה לפסח מבצע דמי השתתפות מועדון ב- 99 שקל.

ההטבות: 20% הנחה בהזמנת חופשה בחודש בו חל יום ההולדת, 15% הנחה בהזמנת חופשה במהלך השנה, 15% הנחה בהזמנת חופשה בחודש בו חל יום הנישואין, 10% הנחה על מזון ומשקאות ואירועים פרטיים במלון, 10% הנחה לשימוש במתקני הספא. בנוסף, הטבות במועדון העסקים.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן