Skip to content

הסופרבול נגמר אבל הפרסומות עדיין רצות

אירוע הספורט הגדול ביותר בארה"ב, הסופרבול, הוא גם מיזם הפרסום היקר ביותר. יצרנים ומשווקים משקיעים בו מיליוני דולרים על פרסומת. מה עשו עשרת יצרני רכב בסופרבול
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

באירוע הסופרבול הוקרנו עשרות פרסומות במאות מיליוני דולרים, וביניהן גם של יצרני רכב רבים וטובים. בולטת התופעה של ריבוי יצרני רכב לא אמריקני בפרסומות הסופרבול.

כל הפרסומות מוקרנות ביוטיוב וזוכות לחשיפה אדירה.

הנצפית ביותר. הפרסומת של טויוטה
הנצפית ביותר. מתוך הפרסומת של טויוטה (הסרטון המלא בהמשך)

AUDI עם יותר מ-8 מליון צפיות עד כה:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ANhmS6QLd5Q

יונדאי יצאה עם כמה פרסומות, לדגמים שונים:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SohqIBOb03k
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zY49-LHyBk0
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3jEU7yd4yuI
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uPZ8LZQMPys

יצרנית דרום קוריאנית נוספת נכנסה לסופרבול, קיה:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=W7cerrxEdQA

מרצדס השקיעה בסרט שזכה למיליוני צפיות עוד לפני המשחק:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=oPNr0_6MnDo

גם סוברו יצאה עם כמה ספוטים מושקעים:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YLnmVe3eaLI
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vj0rEn4LO7k

הפרסומת של טויוטה זוכה נכון להיום למירב הצפיות, עם כמעט 14 מיליון צפיות:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iymBRSUfz9U

פולקסווגן פופולארית ביותר עם כ-9 מיליון צפיות ביוטיוב:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9H0xPWAtaa8

שחקנית אחרת מתחום הרכב היא cars.com שהשקיע בספוט קצר אחד:

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן