Skip to content

זו ההתחלה של אין סקס בלילה. חכה לסופ"ש, אולי

אני לא סוטה לרגע מהציפיות שלה, ועונה כחינוכי בקודש רק תשובה מהירה וישירה ובשיא הרצינות. טוב, ברור שאני מתחכם, כי אני מאסטר שולף, והרי כשכבר אין סקס, כמה אני יכול להרע את המצב?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"מה תעשה אם אני אמות?"

האם האחת מתכננת לי אקזיט פרוע? אני כבר מריח את השאלות המטופשות כשנחה עליה רוח המריבה. היא שואלת שאלה שאני יכול לבחור בין לא לענות לה, ואז היא תתעצבן שאני "שוב" לא עונה, לבין לענות לה בהתחכמות, ואז היא תתעצבן כי אני "אידיוט שלא יכול לענות ברצינות ומה היא עושה איתי", לבין לענות לה ישירות ולהגיד לה את מה שהיא רוצה לשמוע, ואז היא תתעצבן כי כל הגברים בעולם יודעים שנשים לא רוצות לשמוע את מה שהיא רוצה לשמוע, הן מעדיפות לא לקבל אישור לפחדים שלהן. תשובות ישירות ממוטטות את יכולת ההתעצבנות שלהן, והרי לשם כך נזרקה השאלה באוויר. זה לא שהיא עושה לי קוצ'י מוצי וסתם בא לה להשתולל. זו ההתחלה של אין סקס בלילה. תחכה לסופ"ש, אולי. אין סקס. אין.

אני לא סוטה לרגע מהציפיות שלה, ועונה כחינוכי בקודש רק תשובה מהירה וישירה ובשיא הרצינות. טוב, ברור שאני מתחכם, כי אני מאסטר שולף, והרי כשכבר אין סקס, כמה אני יכול להרע את המצב?

"אז תמותי, אנשים מתים, זה כואב, זה נורא, זה עצוב, אבל החיים ממשיכים לאלו שחיים (ואז מגיע הסוף שהיא – לא– אוהבת) ואני אמצא מישהי אחרת", אני אומר.

זה לא נשמע טיפה'לה יותר הגיוני, התקציר הזה, מהתרחיש הנדוש שהיא מצפה לשמוע של "אני אתאבל מרה, וארוכות, ויהיה לי קשה מאוד, כל כך קשה, לא יודע איך אני אמשיך בלעדייך, מי יודע איך אמשיך? והלבד הזה, כל כך לבד בלילה במיטה הגדולה, לבד. מי יכול בכלל? את האור החיי, מה יהיה עליי? מה?!"

זוועת עולם, הסיפור הזה. לא יותר פשוט התקציר שלי?

"יפה לך שיש לך בת זוג חדשה כל כך מהר. מפרגנת!".

בסך הכל סידור טוב (צילום: imagerymajestic / freedigitalphotos.net)

כן, היא מפרגנת לי פירוק ושחיטה. "ברור שיש לי", אני עונה. "הכי קל למצוא מישהי במצב שלי. אפילו לא צריך להתאמץ, הן באות לבד. תראי, צעירות רוצות אבא עם ילדים, כי הוא יתחנף אליהן כל היום, כי מה מישהי עם 15 שנה פחות ממני תעשה איתי? לפחות לא יהיו לי דרישות ופוזות כמו לכל הצעירים בגיל שלה. יש לה יותר שקט נפשי, אני לא אחפש מישהי אחרת (בטח, נראה לך שלא? אני חוגג כמו משוגע, סקס פארטי כל יום),  ואם יש לי המון כסף, אז לא צריך להסביר, היא באה בשביל המתנות. די קלולס, היוש וביוש כזה".

ואני ממשיך ומפרט: "עכשיו, לגבי רווקות מעל 30, זה די ברור. הן רואות בעל, כאב, עצוב, עם חלל למלא, יציב, מאורגן, בית, משפחה, סך הכל סידור טוב, והחשוב מכל, מישהי אחרת כבר עשתה את עבודת האילוף שלו. יודע להוריד כלים, לבשל, ועל הכביסה היא תתפשר. היא עדיין צעירה מספיק בשביל הפרש גילים כזה שאני ארגיש שיש מישהי צעירה שרוצה אותי, המזדקן והלא ממש רזה. כל עוד שני ילדים בשבילה והכל דבש. יש מלא כאלו, רק לבחור. כן, נראה לי שרווקות מעל 30".

ויש עוד, כמובן: "עדיין לא הסברתי את המצב הקשה יותר של רווקות מעל 35 או 40, זו מציאה אמיתית. קודם כל הן באות רק לחתונה. אך ורק לחתונה. הן בוחנות כבר במקום העבודה מי נמצא בגיל המתאים להן, יענו, מבוגר בעשר שנים מקסימום, נשוי זמן רב מדי ועומד לפני פירוק החבילה. הן מתבייתות. דרך אגב, הטבעת על האצבע זה מגנט לרווקות, זו טבעת היציבות המשפחתית, אני רק מציין עובדה, יעידו הגברים הנשואים שקוראים".

וגם: "הן בטוחות שהן טובות יותר מהאישה העכשווית, ואם את כבר מתה, אז הדרך שלהן סוגה בשושנים. הן משתוללות במיטה בגיל הזה, במיוחד מעל 40, ככה אומרים. זה לא אני, פשוט ככה אומרים. עושות הכל, כן הכל, כל מה שאשתי המתה לא עושה, אפילו לא רבעונית. הכל למען החתונה. תכניסי לזה את הלחץ של 35 פלוס ואוהוהו מעל 40, כולל התחרות שיש להן עם הגרושות שמחפשות  זוגיות טובה וחדשה ואחר כך אולי גם ארנק עמוק, אז עכשיו את מבינה שאין לי בעיה למצוא מישהי חדשה? אז אם את המתה, החיים ממשיכים".

סיימתי את התיאוריה שלי, וכל הפמיניסטיות שרוצות לרצוח אותי, תתמודדו. זה מה שיש. ככה זה בעולם, אנחנו לא בפמיניסטי-פנטזי-לנד.

"שאני אבין, יש מישהי רווקה או גרושה שכבר התחילה איתך, ועוד בעבודה?!!!!"

טוב, זה היה מאוד צפוי. אני כבר צופה את התגובות שלה.

"אז כן, יש כל הזמן. ככה אתן הנשים. תמיד לא מרוצות, תמיד מחפשות משהו אחר, וגברים שבוגדים בנשים שלהן, בוגדים עם נשים אחרות. חוצמזה את הרי מתה, אז מה הבעיה שאני אכין אופציות?"

טוב, כאן פספסתי את הנקודה שלה. התשובה הברורה צריכה להיות, אההמ, די ברורה: "א-ף אחת ל-א התחילה איתי, (יותר מאחת, אבל למה להכניס עובדות או את הפנטזיות שלי שזו יותר מאחת?)".

זה לא מרגיע אותה. השאלה "מי זו החדשה שאמרת שהגיעה אליכם?" כבר מגיעה. הלך החודש. (אהבל. ראית בור גדול, זיהית בור עמוק, זה לא בין השבילים, זה בור. למה לא מסביב?)

"פשששש יופי לך. באמת י-ו-פ-י! שאין לך בעיה להחליף אותי כל כך מהר. לך עכשיו תמצא לך מישהי חדשה עם ציצי גדול דאבל DD כמו שאתה מפנטז לך, שתעשה לך את כל מה שאתה אוהב, בקטנות ובגדולות, כל הזמן. שתתכופף רק בשבילך, ועדיף צעירה או גרושה שעושה הכל, כל מה שאני לא עושה. תלונות יש לך. נראה אותך מוצא מישהי יותר טובה אליך ממני ושנראית יותר טוב ממני! נראה אותך! מישהי שתסבול את השטויות שלך כל היום, ואת החוסר רגישות שלך, והחוסר תקשורת שלא יכול להתקשר אליי במשך היום יותר מפעם אחת ולשאול איך אני מרגישה ומה שלומי. נראה מי תעשה לך כביסה כל הזמן ותגדל את הילדים שלך. לך תמצא לך איזו צעירה, או תביא מתאילנד. לך עכשיו!"

תודה שאת מפרגנת לי, אבל לאסיתיות יש ציצי קטן, ואני האמת בעד אירופאית עם שיק צרפתי או ספרדי או איטלקי או פלייבוי כזה.

אני יודע מה לענות נכון, כי אני חרמן חצי מהיום הזה, תכל'ס, מאז הבוקר שראיתי אותה מתלבשת, וככה קרובה לגיל 40, עם הציצי הזקורים שלה והתחת המושלם, היא כוסית-על, ואין מי שלא רוצה לעשות איתה סיבוב, אבל אני לא מתאפק. למה להתאפק אם היא חיפשה לריב איתי? לפעמים צריך לעמוד על שלי ולהיות צודק, אבל לא חכם. ובכל מקרה חכם אין במקרה הזה, למרות שחכם יטען שעדיף לספר לה מה שהיא רוצה לשמוע, כי אחרי ח"י שנים יחד, לא עדיף לשתוק ולקבל בלילה? אבל בא לי על מייקאפ סקס. לא נחשב?

"סליחה?" אני עונה. "מה איכפת לך בדיוק? את לא מתה?"

[related-posts title="עוד טורים שבינו לבינה"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן