Skip to content

משחקי גביע הפדרציה בטניס יחלו מחר באילת

נבחרת ישראל תפתח את הופעותיה מול טורקיה, פולין מול רומניה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות


מזג אוויר חמים קידם היום את פניהן של נבחרות הנשים השונות, לקראת פתיחת ההתמודדויות במסגרת הבית האירופאי אפריקני בגביע הפדרציה באילת (6-9 בפברואר, שידורים חיים בערוץ הספורט).

אמש כבר הושלמה מצבת הנבחרות, ולאחר אימונים שהתקיימו היום (שלישי) במגרשים העירוניים, מוכנות השחקניות לערב הגאלה הרשמי, בו הן יופיעו, כמיטב המסורת, בשמלות ערב יוקרתיות – וינסו לרשום נקודה ראשונה לזכותן, גם אם לא על המגרש.

הנבחרת הישראלית ערכה היום שני אימונים, ונמצאת בכושר טוב לקראת המפגש מול טורקיה (מחר, 15:30). מאמן הנבחרת, תומר דנק, סיכם את יום האימונים האחרון: "עקבנו אחרי הטורקיות והרומניות, והספקנו גם לעקוב קלות אחרי הפולניות, שכבר מוכרות לנו. אנחנו כנבחרת מרגישים טוב, ונעשה את המקסימום. הבנות מתאמנות מצוין באימונים, ואנחנו מאמינים שהיכולת מהאימונים תבוא לידי ביטוי במשחקים".

ברכה מפתיעה נרשמה מצידו של פיינליסט אליפות אוסטרליה והמדורג שלישי בעולם, אנדי מארי, שכיאה לבן טוב חימם את ליבה של אמו ושחקניותיה: "בהצלחה בנות ואמא", אמר הבריטי. "אני מקווה שתצליחו היטב, אני יודע שזה יהיה קשה אבל גם משוכנע שתעשו את המיטב. והכי חשוב – תנסו להנות", סיכם הבריטי במבוכה קלה מול המצלמה.

מחר, כאמור, צפויות כל הנבחרות להיכנס לפעולה. בשעה 9:30 תפגוש בריטניה את בוסניה, פורטוגל את הונגריה, סלובניה תתמודד מול לוקסמבורג והולנד תנסה לעבור את בולגריה. בשעה 15:30 ייצא לדרך החלק השני של היום בו תפגוש ישראל את טורקיה, בלארוס תתמודד מול גאורגיה, אוסטריה תעלה נגד קרואטיה ובמשחק נוסף יתמודדו רומניה ופולין.

לאחר שלושת ימי המשחקים, יתקיימו ביום שבת השלבים המכריעים. הנבחרת שתסיים ראשונה בכל בית תעלה לחצי הגמר. לגמר הגדול יעלו שתי נבחרות, שתיהן יעפילו לפלייאוף העלייה לבית העליון שיתקיים בחודשים הקרובים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן