Skip to content

תגובה להתגייסותה של ח"כ רונית תירוש למלחמת הסייבר

"ח"כ רונית תירוש מברכת את החלטת רשות הטכנולוגיה והמידע על ההחלטה לנתק מהאינטרנט עסקים שלא דואגים לאבטחה ראויה" מאת: עמית מנדלזון הנה זה בא, גם רונית תירוש מצטרפת אל אביגדור ליברמן בבונקר הקיברנטי, ויוצאת לקרב עד הספרה הבינרית האחרונה. להלן הצהרתה המלאה של הגברת תירוש: ״ אני מברכת על החלטת רשות הטכנולוגיה והמידע לנתק מהאינטרנט […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"ח"כ רונית תירוש מברכת את החלטת רשות הטכנולוגיה והמידע על ההחלטה לנתק מהאינטרנט עסקים שלא דואגים לאבטחה ראויה"

מאת: עמית מנדלזון

בבונקר - חה"כ תירוש

הנה זה בא, גם רונית תירוש מצטרפת אל אביגדור ליברמן בבונקר הקיברנטי, ויוצאת לקרב עד הספרה הבינרית האחרונה. להלן הצהרתה המלאה של הגברת תירוש:

״ אני מברכת על החלטת רשות הטכנולוגיה והמידע לנתק מהאינטרנט עסקים שלא דואגים לאבטחה ראויה. ועדת המדע והטכנולוגיה מתריעה זה מספר חודשים על חזית הלחימה החדשה כנגד ישראל, החזית האינטרנטית. זהו צעד חשוב במלחמת הסייבר כנגד ישראל, צעד משמעותי להגנה על קהל צרכני האינטרנט הישראלי, צעד נבון ומחויב מציאות. מלחמת הסייבר היא מלחמה נגד ישראל ומסוכנת לא פחות ממלחמה רגילה, במדינת ישראל נמצאים מומחי אבטחה מהטובים ומהמובילים בעולם, רשות הסייבר הלאומית חייבת להיעזר במומחים אלו ולעשות את כל הנדרש על מנת להגן על אתרים רגישים ותשתיות קריטיות לפני פגיעה באחת ממערכות אלו. בנוסף תכונס ועדת המדע והטכנולוגיה לקיים דיון בנושא ביטול הצורך במתן מס תעודת הזהות של אזרחי ישראל כתנאי התקשרות לגופים וחברות, על מנת לצמצם למינימום את פרטי המידע שנמצאים ברשת וחשופים  לכל מי שרוצה לאסוף נתונים, לגנוב זהויות ולפגוע בציבור הישראלי ובמדינת ישראל.״


ובכן הגברת תירוש הנכבדה, פופוליזם זה סוס מהיר, וחברי כנסת רבים רוכבים עליו מדי יום. אבל הסוס הזה כבר זרק מעליו לא מעט רוכבים, שלא הבדילו בין הראש והישבן שלו.

מלחמה? על איזו מלחמה את מדברת, האם את יודעת שרק לפני מספר ימים נגנבו פרטים של 24 מיליון איש מאתר המכירות ZAPPOS וממשלת ארה"ב לא הכריזה מלחמה על אף אחד? לא גברת תירוש. מדינת ישראל לא תחת מתקפה, בתי עסק תחת מתקפה… תמיד, מדי יום. נכון, זה פשע, אבל זאת לא מלחמה. אם זה פשע, תפעילי את המשטרה. לא מונעים גניבות על ידי סגירת חנויות.

לנתק מהרשת? מי שמך הגברת תירוש, לחסל עסקים במדינת ישראל? האם עלה אי פעם בדעתך ש"המומחים המובילים בעולם" עולים כסף? (והם כנראה כל כך יקרים שהבורסה, אל על והבנקים, הבינלאומי, מסד, ואוצר החייל לא יכולים להרשות לעצמם לשכור את אותם). האם לעסק עשיר יש זכות קיום ולעסק קטן ותפרן לא? האם את חושבת ש-ZAPPOS לא היה מוגן? היה,  ועוד איך היה. זה עזר לו ? ממש לא.

מה בעצם את רוצה, חוץ מאשר לרכוב על גבו של הפופוליזם? רוצה כמה שורות בעיתון… קיבלת!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן