Skip to content

אונ' בר אילן תקים מכון למחקר רפואי בביה"ח בנהריה

במכון ייחקרו תרופות בתחומי מחלת הסרטן, מחלות זיהומיות, חקר המוח, גנטיקה, רפואת נשים, מחלות כליה ולב. הוא ישתרע על פני 1,200 מ"ר. בנייתו התאפשרה הודות לתרומתה הכספית של רעיה שטראוס בן דרור ומענק מהאוניברסיטה ובנייתו תושלם תוך שנה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אוניברסיטת בר אילן ובית החולים לגליל המערבי בנהריה חתמו על הסכם להקמת מכון מחקר רפואי בבית החולים. מכון המחקר יוקם במימון האוניברסיטה ובסיוע תרומה של הגב' רעיה שטראוס בן דרור, נשיאת העמותה של ידידי בית החולים.

מכון המחקר ייבנה בשתי קומות על שטח כולל של כ-1200 מ"ר והבנייה אמורה להסתיים בתוך שנה. טקס החתימה נערך בהשתתפות מנהל בית החולים לגליל המערבי נהריה, ד"ר מסעד ברהום, סגנו ד"ר משה דניאל, המנהלת האדמיניסטרטיבית רותי יפרח ומנהל פרויקט הקמת הפקולטה לרפואה של בר אילן, רמי בר קדם.

טקס החתימה (צילום: רוני אלברט)
חלק מהחזון למשיכת צוות רפואי איכותי לגליל. טקס החתימה (צילום: רוני אלברט)

דיקן הפקולטה לרפואה של בר אילן בגליל, פרופ' רן טור כספא, מסר כי המכון יוקם ברוח המחקר התרגומי שמטרתו למצוא תרופות בשטחי מחקר שונים: חקר הסרטן, מחלות זיהומיות, חקר המוח, גנטיקה, רפואת נשים, מחלות כליה וחקר הלב.

מנהל בית החולים, ד"ר מסעד ברהום: "מדובר בפרויקט חשוב שלא היה רוקם עור וגידים ללא רעיה שטראוס בן דרור, שתומכת ללא לאות בבית החולים כנשיאת עמותת הידידים ולצד מכון המחקר מימנה גם את בניית חדרי הסמינריון בבית החולים. ברצוני להודות לכל מי ששותף למיזם החשוב הזה… זו בשורה עבור ציבור הסטודנטים בפקולטה בפרט ועבור תושבי הגליל המערבי בכלל. הקמת מכון המחקר בבית החולים, המהווה את הנדבך המרכזי בפקולטה לרפואה, היא חלק מהחזון שלנו שימשוך צוות רפואי איכותי לגליל".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן