Skip to content

נייס גיא לא ממש נחמד

קיוסק מסוים הפך ליעד קבוע למשטרה, כתחנה לממכר סמים. המוכר לא למד והמשיך למכור סמים, כולל סם בשם נייס גיא. בחור נחמד. בין הקונים היה גם שוטר סמוי. ולא רק פעם אחת. כעת המוכר במעצר בית , עם פיקוח בחורים נחמדים מהמשטרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קיוסק מסוים הפך ליעד קבוע למשטרה, כתחנה לממכר סמים. המוכר לא למד והמשיך למכור סמים, כולל סם בשם נייס גיא. בחור נחמד. בין הקונים היה גם שוטר סמוי. ולא רק פעם אחת. כעת המוכר במעצר בית , עם פיקוח בחורים נחמדים מהמשטרה 

מאת אביב סלע

בית המשפט שלח למעצר בית, למשך חמישה ימים, מוכר בקיוסק ברחוב לוינסקי בתל אביב לאחר שמכר לשוטר כדור סובוטקס ושבחיפוש במקום נמצאו עשר שקיות של הסם נייס גיא.

לפני יומיים שוטר סמוי נכנס לקיוסק ברחוב לוינסקי בתל אביב, בקרבת התחנה המרכזית החדשה. המוכר בחנות, עמאר מרעי, מכר לשוטר כדור סובוטקס, כדור המחקה השפעה של הירואין ומשמש במרכזי שיקום לאנשים הסובלים מהתמכרות לסם. מרעי נעצר והובא אתמול לבית המשפט.

בבית המשפט טענו סנגוריו, כי מדובר בכדור שניתן במירשם לבעל המקום, וכן כי הסם נייס גיא הוא סם שלא הוגדר כסם אסור. מנגד טענה המשטרה כי סם הנייס גיא הוא שם מותג לחומר בשם קנבינואיד סינתטי. חומר שזה כחצי שנה מצוי ברשימת הסמים המסוכנים המתעדכנת מדי פעם.

לפני שבועיים שוב היה הקיוסק בלב חיפוש משטרתי, ממש באקראי. צעיר שנכנס לשם כדי לקנות כדורי חגיגת, נבהל. כשמסר למוכר טר של מאה שקלים, חמישה אנשים שישבו בסמוך קמו אליו. הוא נבהל, חשב שהתכוונו לתקוף אותו, והתלונן על כך במשטרה.

שוטרי משטרת לוינסקי, שנמצאים קרוב מאוד לקיוסק, הגיעו לשם לבדוק מה קורה. על הדרך, ערכו חיפוש ובמהלכו נמצא מתחת לדלפק, על פי המשטרה, תיק ובו 140 קפסולות של חגיגת ועוד כתריסר שקיות של סם מסוג נייס גיא.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן