Skip to content

נתניהו: "האיראנים מתקרבים לחציית הקו האדום"

ראש הממשלה, שהופיע בפני ועידת הנשיאים, אמר כי האיראנים מקצרים את הזמן לחציית הקו האדום באמצעות הצנטריפוגות המהירות שהם מצטיידים בהן. "זה חייב להיעצר", אמר. "צריך להפעיל לחץ חזק יותר וסנקציות קשות יותר״
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"האיראנים קרובים יותר לקו האדום ששרטטתי באו"ם. הם לא חצו אותו, אבל הם מקצרים את הזמן הנחוץ כדי לחצות אותו". כך הזהיר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הערב.

ראש הממשלה, שהופיע בפני ועידת הנשיאים, אמר כי האיראנים עושים זאת באמצעות הצנטריפוגות המהירות שהם מצטיידים בהן. "זה חייב להיעצר", אמר. "צריך להפעיל לחץ חזק יותר וסנקציות קשות יותר".

"האיראנים קרובים יותר לקו האדום". בנימין נתניהו. (צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ)
"האיראנים קרובים יותר לקו האדום". בנימין נתניהו (צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ)

הנושא האיראני יהיה הנושא המרכזי שיעסיק את ראש הממשלה ואת נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, בביקורו של אובמה בישראל בחודש הבא. כזכור אמר ראש הממשלה בישיבת הממשלה השבוע, כי בשיחה שקיימו השניים לקראת הביקור סוכם שהם ידונו בשלושה נושאים מרכזיים: ההתחמשות האיראנית והניסיון של איראן להתחמש בנשק גרעיני; המצב הבלתי יציב בסוריה והשלכותיו על ביטחון האזור ועל ביטחונן של ישראל וארצות הברית, והניסיונות לקדם את התהליך המדיני לשלום בין ישראל לבין הפלסטינים.

הנשיא פרס שהופיע היום, גם הוא, בפני ועידת הנשיאים הדגיש כי הנשיא אובמה מחויב למשימה למנוע מאיראן נשק גרעיני. "בחירתו של אובמה לנשיאות היא חלק מעוצמתה של ארצות הברית", אמר פרס. "אובמה מנהיג אמיתי ואדם רציני ביותר. הנשיא אובמה רציני בכוונותיו למנוע מאיראן השגת נשק גרעיני. איראן היא סכנה לא רק לישראל – אלא לשלום ולביטחון של זמננו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן