Skip to content

פרס תקשורת כלכלית ליעל איילון

היא מדווחת לנו מהבורסה על שוק המניות ועל שערי המטבעות, התרגלנו לשמוע את קולה כקול אמין וחסר פניות - כעת תקבל יעל איילון את הפרס לתקשורת כלכלית איכותית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האגודה לזכות הציבור לדעת החליטה להעניק לכתבת הכלכלית של רשת ב' יעל אילון את הפרס הישראלי לתקשורת כלכלית איכותית לשנת תשע"ג 2013. מהאגודה נמסר כי הפרס מוענק, זו השנה השביעית, עבור עיתונאות כלכלית אמיצה ועבור תרומתה של איילון לעיתונות הכלכלית ולתקשורת כלכלית הוגנת: "עיתונאות או תקשורת כלכלית אמיצה המדווחת על נושאים כלכליים כהווייתם, ללא התחשבות בגורמים עסקיים, פוליטיים, תקשורתיים ואחרים. הפרס ניתן לעיתונאי, פובליציסט או כל אדם אשר תרם תרומה משמעותית ואמיצה לתקשורת כלכלית איכותית בישראל".

בשנים הקודמות זכו בפרס: דניאל דורון, גיא רולניק, מוטי בסוק, גד ליאור, נחמיה שטרסלר וגולן חזני.

איילון נבחרה מתוך רשימה של 11 עיתונאים כלכליים בכירים ממגוון רחב של אמצעי תקשורת, שהתמודדו על הפרס.

ועדת השיפוט שבחרה באיילון מנתה את שמואל סלבין (יו"ר), אלי בן חמו,  ד"ר דליה זליקוביץ', פרופ' אלי פולק והאלוף (במיל.) אורן שחור. הועדה נימקה את בחירתה כך:

"הגב' יעל איילון הינה כתבת כלכלית ותיקה, אשר מסקרת את התחום שנים רבות. הידיעות החדשותיות אותן היא מספקת לקהל המאזינים מצטיינות תמיד באמינות ויסודיות. ניכר כי הגב' איילון עושה את מלאכתה נאמנה, חוקרת ובודקת, מעמיקה, האמת נר לרגליה. דיווחיה מאוזנים, ענייניים ולא מוטים. הקפדתה להביא את כל הצדדים הנוגעים לסוגיה המסוקרת, הם חלק מהשירות החשוב אותו מעניקה הגב' איילון למאזינים".

הפרס, בגובה 5,000 דולר, יוענק בטקס השנתי של "האגודה לזכות הציבור לדעת" שיתקיים ב-10 במארס.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן