Skip to content

נתניהו: "אני סומך לחלוטין על כוחות הביטחון של מדינת ישראל"

"אנחנו מדינה דמוקרטית למופת ושומרים על הזכויות של הנחקרים וזכויות הפרט לא פחות משום מדינה אחרת. אבל אנחנו גם יותר מאוימים, יותר מאותגרים ולכן אנחנו חייבים לדאוג לשמור על פעילות תקינה של זרועות הביטחון שלנו", אומר נתניהו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

התבטאות פומבית ראשונה של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בפרשת האסיר זיגייר.

ראש הממשלה פתח את ישיבת הממשלה באמרו: "בפתח הישיבה אני מבקש לומר שאני סומך לחלוטין על כוחות הביטחון של מדינת ישראל. הם פועלים במסירות ובמחויבות אין קץ להבטיח שנוכל לחיות בארץ הזו.

"לא כשאר המדינות". נתניהו. (צילום: ציפי מנשה)
"לא כשאר המדינות". נתניהו. (צילום: ציפי מנשה)

"אני גם סומך באופן מוחלט על רשויות החוק במדינת ישראל", אמר נתניהו. "כוחות הביטחון והמודיעין של ישראל פועלים תחת פיקוחן המלא של רשויות החוק שהן עצמאיות לחלוטין. בשילוב הזה של שמירה על הביטחון ושמירה על החוק נשמר גם חופש הביטוי, אבל מרכזי.

"אנו לא ככל שאר המדינות", המשיך ראש הממשלה. "אנחנו מדינה דמוקרטית למופת ושומרים על הזכויות של הנחקרים וזכויות הפרט לא פחות משום מדינה אחרת. אבל אנחנו גם יותר מאוימים, יותר מאותגרים ולכן אנחנו חייבים לדאוג לשמור על פעילות תקינה של זרועות הביטחון שלנו. ולכן אני מבקש מכולם, תנו לכוחות הביטחון להמשיך לעבוד בשקט כדי שנוכל להמשיך לחיות בביטחון ובשלווה במדינת ישראל".

1 Comment

  1. sofar
    17 בפברואר 2013 @ 18:50

    ביבי סומך על גורמי הבטחון??!!

    הם כלל לא בתמונה. לא מעניין אף אחד מה היה חטאו של בן זיגייר המנוח. כנראה שעבר עבירה חמורה כל שהיא.
    לא על זה מערערים.
    מערערים על ההליך הלא דמוקרטי שבגין עבירה, ותהיה חמורה ככל שתהיה – ישב אדם בחיסיון חודשים על חודשים בצינוק או בבידוד, בלי שהואשם ובלי שנשפט.
    למה יגאל עמיר לא מתאבד??
    כי לא הפעילו עליו לחץ כמו על בן זיגייר.

    It all happened on Bibi's watch!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן