Skip to content

ליברמן כפר בכתב האישום

הדיון הקצר במשפטו של שר החוץ לשעבר היה טכני במהותו. כתב האישום הוקרא, הנאשם כפר והדיון הראשון בעניינו נקבע לסוף אפריל. "אני רואה כמה תעסוקה אנחנו מספקים. לפי דעתי לא נשארה אף מצלמה בירושלים", אמר ליברמן. עו"ד וינרוט: "כדי לחסוך זמן הכנו תגובה מפורטת... אין שום טענות מקדמיות, אין טענת זוטא ואפשר לקבוע את התיק […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בתום שש שנים של חקירות ממושכות, היום (ראשון) אחר הצהריים נפתח בבית משפט השלום בירושלים משפטו של שר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן. הנאשם במרמה ובהפרת אמונים ב"פרשת השגריר". ליברמן אישר שקרא את כתב האשמה הקצר וכפר בכל סעיפיו.

ליברמן מגיע לבית המשפט (צילום: יו טיוב)
בלי לומר מילה. ליברמן מגיע לבית המשפט (מקור צילום: יו טיוב)

למרות שליברמן רצה מאוד משפט מהיר, המועד לדיון הראשון נקבע ל-25 באפריל הקרוב. ההערכה היא שהמשפט יימשך חודשים בודדים, ובסופו יתברר עתידו הפוליטי של ליברמן.

ליברמן הגיע לבית המשפט כשהוא מלווה בעורכי דינו ובפתח הדיון הודיע פרקליטו, עורך הדין יעקב וינרוט, כי הוא כופר באשמה."אני יכול לבקש אחוזים מהתקשורת, אני רואה כמה תעסוקה אנחנו מספקים. לפי דעתי לא נשארה אף מצלמה בירושלים", אמר ליברמן כאשר ראה את התקשורת הרבה במקום.

ב-14:10 יצא ליברמן מבית המשפט, נכנס לרכבו ונסע בלי לומר מילה לצוותי התקשורת.

עו"ד ערן זלר מטעם התביעה אמר כבר בתחילת הדיון כי "אם הנאשם יורשע בעבירות המיוחסות לו, נשקול לבקש את העונש הקבוע בסעיף זה נדרש מבחינה פורמאלית לעשות זאת לפני המשפט". כלומר, התביעה תעמוד על מקסימום הענישה במטווח הענישה, כפי שנקבע בחוק.

על מידת רצונו של ליברמן לסיים את המשפט מוקדם ככל האפשר, למדנו מתגובתו של עורך דינו יעקב ווינרוט לבית המשפט: "הקראנו לנאשם את כתב האישום והסברנו לו תוכנו ולהלן תשובתו: הנאשם כופר באשמה. כדי לחסוך זמן הכנו תגובה מפורטת שאני מוסר לכבוד ההרכב. אין שום טענות מקדמיות, אין טענת זוטא ואפשר לקבוע את התיק להוכחות".

[related-posts]

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן