Skip to content

בצריכה מתמדת: משלוחי מנות לילדים ולמבוגרים

פורים מגיע ואיתו המנהג הנשכח לתת לקרובים ולאהובים משלוח מנות • חמישה משלוחי מנות מנסים לשמור על המסורת, וחלקם גם מתאימים למבוגרים • בדקנו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

השמחה רבה ופורים בפתח. בדקנו עבורכם מבחר ממשלוחי המנות המתאימים לילדים, וגם למבוגרים הנהנים מנפש שובבה ומשיכה למתוקים:

ההצעה: משלוח מנות עם ערך מוסף – 1

משלוח מנות של עמותת אנד ג'וי (מקור: אתר העמותה)
משלוח מנות של עמותת אנד ג'וי (מקור: אתר העמותה)

המציעה: עמותת אנד ג'וי

מה זה אומר? משלוח מנות בקופסת פח רב פעמית מעוטרת, ובתוכה מגוון של ממתקים ושוקולדים, בהתאם לגודל האריזה. ציורים ושירים שכתבו אנשי העמותה, אנשים בעלי מוגבלויות שונות, מעטרים את הקופסאות. התכולה משתנה, ממוצרים של מקס ברנר במארז אחד, דרך מוצרים ביתיים נטולי שם בשני, מותג וכלה בתערובת של מוצאי עלית וכרמית באחרון.

מה אנחנו אומרים? הקופסאות החמודות למראה ישמשו בקלות גם לאחר שהחג עובר, והתכולה המושקעת תשמח כל חובב מתוקים בחג הזה. התרומה החברתית ברכישת המוצר מגבירה בעיניו את הערך שלו – וגם את הציון.

המחיר: 54-125 שקל. להשיג בטלפון 03-9011735.

הציון: [rating=4]

ההצעה: משלוח מנות עם ערך מוסף – 2

המיזם של עמותת צ'יימס ישראל (מקור: צ'יימס ישראל)
המיזם של עמותת צ'יימס ישראל (מקור: צ'יימס ישראל)

המציעה: זר עוזר

מה זה אומר? המיזם של עמותת צ'יימס ישראל מציע מגוון של שבעה משלוחי מנות, החל ממשלוח המגיע בכובע ליצן פשוט וכלה באלו המגיעים עם מאג לשתיה חמה וכפית תואמת, המכילים כולם ממתקים שונים.

מה אנחנו אומרים? עובדי המיזם, נפגעי נפש, אנשים עם פיגור שכלי, לקויי ראיה, אוטיסטים ואנשים עם מוגבלויות שונות הנמצאים בתהליך שיקום, יוצרים את חבילות השי הללו. המארזים עצמם אמנם קטנים ואינם יקרים אך מצליחים לספק משלוח מנות ייחודי שיכול במקרים מסיימים להתאים גם למבוגרים. הממתקים השונים מגיעים במרבית המקרים מיצרניות הממתקים הגדולות והערך החברתי שיש לרכישה של מוצרים אלו מעלה בעינינו את ערכם.

המחיר: 10-35 שקל. להשיג בטלפון 03-7168448 / 03-7168558, www.zerozer.org.il

הציון: [rating=4]

ההצעה: משלוח מנות של שוקולד

משלוח מנות של שוקולד (צילום: איה וינד)
משלוח מנות של שוקולד (צילום: איה וינד)

המציעה: צ'וקולטה

מה זה אומר? הרשת המתמחה בהרכבה של חבילות שי על בסיס שוקולד בלבד, מציעה שתי חבילות מוכנות מראש. אחת מהן מתבססת על כוס צבעונית עם דמות של ליצן מחוברת אליה, ובתוכה 200 גרם פרלינים ו-2 גביעי שוקולד בצורה של גלידה.

מה אנחנו אומרים? השילוב של כלי הקרמיקה מעלה את הערך של המוצר, מאחר שהוא ימשיך ללוות אותנו עוד זמן רב. השוקולדים כאן איכותיים יותר מאלו של מרבית החברות התעשייתיות, כך שהכל ביחד הופ את המוצרים למתאימים יותר למבוגרים, או לילדים עם חינוך קולינרי משופר.

המחיר: 60-80 שקל. להשיג בטלפון *4540, www.chokolata.co.il

הציון: [rating=5]

ההצעה: משלוח מנות עם ממתקי הקסם של לני

משלוח מנות עם ממתקי הקסם של לני (צילום: מוטי פישביין)
משלוח מנות עם ממתקי הקסם של לני (צילום: מוטי פישביין)

המציעה: כרמית

מה זה אומר? החברה השיקה שלושה מארזים שונים, המבוססים על דמות המותג שקיבלה את השם לני, ובתוכם ממתקים שונים של החברה. שלושתם, חשוב לציין, מיועדים לילדים. המארז הראשון הוא שקית פשוטה ובתוכה מטבעות שוקולד בסיסיים בטעמי לבן, חלב או מריר, לבחירה. השני הוא מארז קרטון צבעוני בצורת אוזן המן ובפנים רעשן, סוכריה על מקל, סוכריות טופי, חבילת מרשמלו קטנה וחטיף ופל מצופה. הגדול והאחרון הוא בצורת ליצן ובו תמצאו פפיון צבעוני לגזירה, סוכריות על מקל, מארז סוכריות טופי, מארז מרשמלו, חטיף ופל מצופה וכמובן, רעשן.

מה אנחנו אומרים? המארזים הפשוטים יחסית מיועדים לילדים, דבר הבא לידי ביטוי באיכות האריזה כמו גם בתכולה. מיועדים למי שאינו רוצה להשקיע כסף רב במשלוח מנות ועדיין לשמח את הילדים.

המחיר: 5-11 שקל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

הציון: [rating=3]

ההצעה: משלוח מנות עם ממתקים של עלית

טוב לי עם משלוח של עלית (צילום: איתמר צוקרמן)
טוב לי עם משלוח של עלית (צילום: איתמר צוקרמן)

המציעה: שטראוס

מה זה אומר? החברה השיקה שבעה מארזים שונים המיועדים לשמש כמשלוח מנות בפורים המתקרב, כולם לילדים. מארז קרקס, לדוגמה, מכיל מיני פסק זמן, מיני כיף כף, מיני מקופלת, מיני פרה ביסקויט, שקית קטנה של סוכריות גומיפלצת, שקית קטנה של טופי, שקית קטנה של מרשמלו ורעשן.

מה אנחנו אומרים? גם במקרה זה, ברור כי מדובר במוצרים לילדים, והם יתאימו יותר לילדים המכירים כבר את הממתקים המפורסמים של החברה. ייאמר לזכותה כי המבחר הגדול מספק אפשרות בחירה גדולה להורים. המחירים גבוהים יותר מאל ושל המתחרה אך עדיין סבירים.

המחיר: 9-20 שקל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

הציון: [rating=3]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן